Inter Ceptor Geplaatst 20 april 2008 Geplaatst 20 april 2008 Hallo allemaal, Vraagje waar ik niet direct uitkom, ondanks zoeken op de site..... Mocht dit al besproken zijn, dan mogelijk een linkje naar het draadje?? Gaat om het volgende: Ik gebruik Mapsource 6.11.6 Bij Beeld\Overschakelen naar porduct is het voor mij mogelijk tussen de verschillende producten te kiezen. Deze kan ik dan geheel of gedeeltelijk via de GPS uploaden. Mijn kaartje voor de 76 CSX is 2 Gb; hierop wil ik dus Topo Nederland, Topo Duitsland én (delen van) Metroguide Europe V8 plaatsen. Als ik Topo Nederland heb geplaatst, wordt deze echter overschreven als ik Topo Duitsland of Metroguide Europe laat overzetten op het kaartje. Ook kan ik dan dus niet "schakelen" tussen de verschillende Topo's en Metroguide op de GPS zelf. Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd, maar het lukt mij nog (steeds) niet. Ook zou ik graag willen weten hoe ik dat snel kan overzetten via de kaartlezer van de PC i.p.v. de (trage) verbinding via de GPS 76CSX. Kan iemand mij op weg helpen? Alvast bedankt!
0 Peetee Geplaatst 20 april 2008 Geplaatst 20 april 2008 (bewerkt) Het kwam eerder in dit draadje aan de orde. Het gaat er om dat je eerst in Mapsource al schakelend tussen de verschillende kaartsoorten alle gewenste kaartdelen kiest en die dan vervolgens in 1x naar je gps stuurt. Succes! 20 april 2008 bewerkt door Peetee
0 Inter Ceptor Geplaatst 20 april 2008 Auteur Geplaatst 20 april 2008 (bewerkt) Hallo Peetee. Bedankt voor de link! Je schrijft o.a. "1. Je start Mapsource op, schakelt naar de City Navigator kaarten en je selecteert de kaarten die je op je gps wilt hebben. Denk er aan dat je een vinkje zet bij "Gegevens bij routeberekening opnemen" (linksonder), want kan je gps later geen routes berekenen." Alleen het vinkje is niet aan te vinken, maar blijft uit staan. Mogelijk komt dit omdat ik mijn GPS (nog) niet heb aangesloten (heb ik op dit ogenblik niet bij de hand. Of kan dit nog andere oorzaken hebben? De manier is mij nu duidelijk in ieder geval! Ik kon het niet snel terugvinden op de site die zo ontzettend veel informatie bevat voor de beginner. Perfecte (snelle) service! 21 april 2008 bewerkt door Inter Ceptor
0 Lex Geplaatst 20 april 2008 Geplaatst 20 april 2008 Metroguide autorouteert niet in het toestel, topoNL ook niet en topoD alleen in de nieuwste versie. Als je geen autorouterende kaarten hebt kun je het autorouteren niet aanvinken.
0 Inter Ceptor Geplaatst 20 april 2008 Auteur Geplaatst 20 april 2008 Metroguide autorouteert niet in het toestel, topoNL ook niet en topoD alleen in de nieuwste versie. Als je geen autorouterende kaarten hebt kun je het autorouteren niet aanvinken. Oké, is duidelijk! Jammer Dit was mij niet bekend, Lex. Bedankt voor de informatie.
Vraag
Inter Ceptor
Hallo allemaal,
Vraagje waar ik niet direct uitkom, ondanks zoeken op de site.....
Mocht dit al besproken zijn, dan mogelijk een linkje naar het draadje??
Gaat om het volgende:
Ik gebruik Mapsource 6.11.6
Bij Beeld\Overschakelen naar porduct is het voor mij mogelijk tussen de verschillende producten te kiezen.
Deze kan ik dan geheel of gedeeltelijk via de GPS uploaden.
Mijn kaartje voor de 76 CSX is 2 Gb; hierop wil ik dus Topo Nederland, Topo Duitsland én (delen van) Metroguide Europe V8 plaatsen.
Als ik Topo Nederland heb geplaatst, wordt deze echter overschreven als ik Topo Duitsland of Metroguide Europe laat overzetten op het kaartje.
Ook kan ik dan dus niet "schakelen" tussen de verschillende Topo's en Metroguide op de GPS zelf.
Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd, maar het lukt mij nog (steeds) niet.
Ook zou ik graag willen weten hoe ik dat snel kan overzetten via de kaartlezer van de PC i.p.v. de (trage) verbinding via de GPS 76CSX.
Kan iemand mij op weg helpen?
Alvast bedankt!
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten