Spring naar bijdragen

Kwaliteit versus kwantiteit


Aanbevolen berichten

Wat betreft de maten: small of groter hebben we het liefst. Vooral omdat we dol zijn op coins en tb's, en die vind je niet vaak in micro's, en nooit in nano's. Dat wil niet zeggen dat we een nano -die totaal in zijn omgeving opgaat- niet kunnen waarderen.

 

Zie je wel? Zie je wel? Size DOES matter! :thumbup:

 

Voor de rest: mee eens! Ik denk dat oprapertjes ook belangrijk zijn om de kunst een beetje te leren. Mijn eerste cache was een multi waarbij het eindpunt een flink eind verder weg was dan de tussenpunten en daardoor niet echt beloopbaar. Uiteindelijk de volgende dag tijdens lunchpauze na een uur in de stromende regen toch gevonden. Het heeft een paar maanden geduurd voordat ik de moed had gekregen om met een paar simpele traditionals opnieuw te beginnen. En toen kreeg ik er pas echt lol in. Zeker in het begin is het fijn om diverse cachetechnieken te ontdekken en uiteraard is het helemaal mooi als er onderweg nog iets te zien valt. Gaandeweg verschuift de aandacht naar mooie wandelingen, leuke puzzels en andere bijzondere caches. Maar de 'scoringsdrift' blijft toch ook wel aanwezig. Ik wil wel resultaat zien van mijn inspanningen :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als men dat nou ook eens doet als ze de cache gevonden hebben door een fatsoenlijke log te schrijven.

Dan blijft het voor de legger ook leuk om de logs te lezen.

 

Masterchef

Daarover kan ook een draadje geopend worden: Wanneer is een log fatsoenlijk?

Alle gekheid op een stokje. Ik denk dat alle logs goed aangeven wat een cacher van de cache vond.

'#75 van vandaag', 'snel gevonden en op naar de volgende', het geeft allemaal het gevoel van de cacher weer. Die zocht wellicht niet meer als een puntje.

Als je als cache-eigenaar alleen dit soort dingen leest en je opzet was om een bijzondere cache te leggen, dan moet je je misschien eens achter de oren gaan krabben. Misschien toch de 'markt' verkeerd ingeschat?

 

logs zijn subjectief :thumbup: maar ik waardeer ook #75 van de 100 log net zoveel als gewoon een simpele bedankt! Kijk naar e team kleijn logs. Een heel verhaal van hoe ze bij je cache kwamen, hoe ze verder gaan en wat ze al niet meer doen. Mooi toch... ook al is je cache een opraper je krijgt een mooi verhaal.

 

Ik vindt het leuk om te lezen, en als ik het verhaaltje niet leuk vindt dan gooi ik het toch gewoon weg....... Geintje, geen log gaat weg allemaal mooi en ik lees het allemaal door. Ieder zijn opinion over de cache de plek enz enz...

bewerkt door Track_leader
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...