Spring naar bijdragen

Gelogde caches komen niet op de gevonden-cache-kaart? Hoe werkt dat?


JoTom

Aanbevolen berichten

Hoi, wij geocachen pas sinds kort. Pas geleden ontdekte ik dat je een kaart met je eigen gevonden caches kunt openen. Hartstikke leuk om te zien waar je allemaal al geweest bent! Maar... vandaag heb ik 3 gevonden caches gelogd en er verscheen maar 1 van de 3 op de gevonden-kaart, de andere 2 bleven gewoon op de nog-niet-gevonden kaart staan... Heeft iemand een idee hoe dat kan?

JoTom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi, wij geocachen pas sinds kort. Pas geleden ontdekte ik dat je een kaart met je eigen gevonden caches kunt openen. Hartstikke leuk om te zien waar je allemaal al geweest bent! Maar... vandaag heb ik 3 gevonden caches gelogd en er verscheen maar 1 van de 3 op de gevonden-kaart, de andere 2 bleven gewoon op de nog-niet-gevonden kaart staan... Heeft iemand een idee hoe dat kan?

JoTom

 

Even geduld hebben :)

Als de gevonden caches na een paar dagen nog niet op de gevpondenkaart staan, kun je dat zelf regelen via Doet Het Zelf --> Corrigeer Logs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de snelle antwoorden! Ik zal nog even afwachten, misschien komen die andere 2 er later toch bij (datum van het loggen klopt wel dacht ik) en anders weet ik nu wat ik moet doen! :D Wat goed dat je als beginner je vragen in zo'n forum kwijt kunt (en dat anderen dus zo snel antwoorden!) :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...