Timmerman Geplaatst 5 april 2007 Geplaatst 5 april 2007 (bewerkt) ik probeer alleen maar te helpen hoor, heb wat kleine dingen aangepast in de software zoals een help venstertje, en een andere GUI, en een schermpje als het patchen klaar is. De uitleg heb ik inderdaad overgenomen van het forum. Dit leek mij een duidelijke uitleg vandaar. Maar als jullie problemen hebben er mee, dan wil ik het best verwijderen, dat is geen punt. 5 april 2007 bewerkt door Timmerman
Team double E Geplaatst 6 april 2007 Geplaatst 6 april 2007 Ik heb een maandje geleden GPSMAP 60 CSX in de US besteld. Ik heb hem echter nog steeds niet ontvangen. Is het normaal dat dit zolang duurt. Ik heb wel een tracking nummer van USPS gekregen waarmee je de status via internet moet kunnen checken maar dit lijkt niet te werken.
Peetee Geplaatst 6 april 2007 Geplaatst 6 april 2007 Ik heb een maandje geleden GPSMAP 60 CSX in de US besteld. Ik heb hem echter nog steeds niet ontvangen. Is het normaal dat dit zolang duurt. Ik heb wel een tracking nummer van USPS gekregen waarmee je de status via internet moet kunnen checken maar dit lijkt niet te werken. Al een mailtje gestuurd naar de leverancier en/of USPS?
vanitas Geplaatst 6 april 2007 Geplaatst 6 april 2007 Ik heb een maandje geleden GPSMAP 60 CSX in de US besteld. Ik heb hem echter nog steeds niet ontvangen. Is het normaal dat dit zolang duurt. Ik heb wel een tracking nummer van USPS gekregen waarmee je de status via internet moet kunnen checken maar dit lijkt niet te werken. Al een mailtje gestuurd naar de leverancier en/of USPS? Uit ervaring weet ik dat dit normaal is. USPS trackt enkel bij velaten US en als het is afgeleverd. Je kan naar de post bellen met het doorgeven van dat nummer dan geven ze je een ander nummer waarmee je het een en ander kan navragen bij de douane. Bij mij duurde het ongeveer 5 weken nadat het pakketje de US verlaten had. Dus waarschijnlijk nog vene geduld. Het is best de moeite waard
Team double E Geplaatst 7 april 2007 Geplaatst 7 april 2007 Ik heb hem gekocht via Ebay en enkele dagen geleden een mailtje gestuurd naar de leverancier. Helaas nog geen reactie. Nog even wachten dus
Team_Vink Geplaatst 8 april 2007 Geplaatst 8 april 2007 Maar als jullie problemen hebben er mee, dan wil ik het best verwijderen, dat is geen punt. Prima initiatief, alleen zet er dan iets op van 'adopted by Timmerman' of zo.... De source is gegeven aan de geocaching community, daar past dan geen copyright bij.
Timmerman Geplaatst 10 april 2007 Geplaatst 10 april 2007 Thanks voor de tip! Ik heb het inmiddels aangepast.
Team double E Geplaatst 13 april 2007 Geplaatst 13 april 2007 Inmiddels bericht ontvangen dat het pakketje bij de douane ligt met het verzoek om middels factuur de waarde van het pakket aan te tonen. Ben beniewd wat/of ik bij moet gaan betalen. Hoop de GPS in loop van volgende week te ontvangen Grtz, team double
The Convertibles Geplaatst 29 april 2007 Geplaatst 29 april 2007 Op 21/4/2007 Garmin 60 CX besteld bij GPSCity.com, mijn status staat nog steeds op N/A of onbekend op hun site. Het lijkt hierdoor nog niet echt op te schieten.... Is dit normaal bij GPSCity.com deze wijze van bijwerken van status?
The Convertibles Geplaatst 4 mei 2007 Geplaatst 4 mei 2007 Inmiddels binnen, status al die tijd ongewijzigd (N/A) gebleven. Al met al is het mij prima bevallen de service van GPSCity.com en koerier FedEx.
Diglet Geplaatst 5 mei 2007 Geplaatst 5 mei 2007 (bewerkt) Ook wij hebben hem, de 60csx in Amerika gekocht. Het duurde ongeveer twee en halve week voor hij opgetsuurd werd. Maar dat het even duurt weet, je als je de topics leest. Al met al 289 euro geen naheffing etc. Ook bij ons was de waarde van 40 euro opgegeven. Hierdoor geen invoerproblemen. De nederlandse update zojuist eroverheeen gezet. Forum gebruikers bedankt voor alle info!!! Hoe kom ik nu nog aan de nederlandse handleiding? 5 mei 2007 bewerkt door Diglet
hoi Geplaatst 5 mei 2007 Geplaatst 5 mei 2007 Hallo, Heeft ook wel eens iemand een gps besteld via Amazon.com? en wat waren de ervaringen? Groet Hoi
Mars Express Geplaatst 5 mei 2007 Geplaatst 5 mei 2007 Ook wij hebben hem, de 60csx in Amerika gekocht. Al met al 289 euro geen naheffing etc. Ook bij ons was de waarde van 40 euro opgegeven. Hierdoor geen invoerproblemen. waar heb je hem gekocht? gewoon met credit card, of wire transfer? gr, Marcel.
Diglet Geplaatst 5 mei 2007 Geplaatst 5 mei 2007 Ook wij hebben hem, de 60csx in Amerika gekocht. Al met al 289 euro geen naheffing etc. Ook bij ons was de waarde van 40 euro opgegeven. Hierdoor geen invoerproblemen. waar heb je hem gekocht? gewoon met credit card, of wire transfer? gr, Marcel. Ook wij hebben hem, de 60csx in Amerika gekocht. Al met al 289 euro geen naheffing etc. Ook bij ons was de waarde van 40 euro opgegeven. Hierdoor geen invoerproblemen. waar heb je hem gekocht? gewoon met credit card, of wire transfer? gr, Marcel. Via ebay bij MYRON GLOBAL, INC. betaald met paypal
Mars Express Geplaatst 6 mei 2007 Geplaatst 6 mei 2007 waar heb je hem gekocht? gewoon met credit card, of wire transfer?gr, Marcel. Via ebay bij MYRON GLOBAL, INC.betaald met paypal Bedankt, klinkt goed. Was twee en halve week de tijd tussen bestellen en ontvangen, of verstuurden ze hem pas na 2,5 weken en kwam daar nog de 'reistijd' bij?
Aanbevolen berichten