Smok3y Geplaatst 27 februari 2007 Geplaatst 27 februari 2007 Op mijn 60 werkt ie.. Is een bekend probleem dat de Ultra II en verder verast worden.. Had hem besteld bij een lokale pc-boer hier in de buurt
weedboer Geplaatst 28 februari 2007 Geplaatst 28 februari 2007 Ik ben nog steeds op mijn kin aan het kloppen...status niet gewijzigd. Manman, ik word er pisnijdig van. Hopelijk kan ik binnenkort alles met een (groene) glimlach bekijken. Groet, Hans
Smok3y Geplaatst 28 februari 2007 Geplaatst 28 februari 2007 Tja het blijft een lange adem hebben.. Maar dan heb je uiteindelijk ook wat.. Succes en vol houden mensen
florabora Geplaatst 28 februari 2007 Geplaatst 28 februari 2007 ook ik zit nog te wachten tot mn 60csx geleverd wordt.... Volgens mij bestaat het proces uit een aantal delen. 1. bestellen --> payment received dit is natuurlijk sterk afhankelijk van de betaalmethode. Bij creditcard doe je deze fase nog op dezelfde dag. bij paypal duurt dit een dag of 4. 2. payment received --> item shipped Order processing duurt gemiddeld 4 werkdagen. dit betekent dat de ebay-boer een pakketje moet maken en naar het postkantoor moet lopen. Als je hier 4 werkdagen voor nodig hebt...? 3. item shipped --> arrival in netherlands Hier gaat de meeste tijd in kwijt. Via ups priority mail duurt het 4-6 dagen. 4. arrival in netherlands --> aanbellen bij voordeur Over deze fase heb ik nog geen ervaringsinformatie. Wie kan hier iets meer over zeggen? Ik lees hier op het forum wel dat pakketjes bij de douane blijven liggen en dat ze daardoor dikke vertraging opleveren etc maar wie kan dit tijdschema uit eigen ervaring aanvulling?
vanitas Geplaatst 2 maart 2007 Geplaatst 2 maart 2007 Het is al weer een tijdje geleden dat ik mijn gpsmap 76csx vanuit de US scoorde . Ook hier was de vertraging louter de douane . Volgens mijn herinnering heb ik met het trackingnummer naar de post gebeld ( mits het in NL is aangekomen natuurlijk ) zij kunnen je dan een douanetracking nummer geven en dan kan je eventueel het een en ander navragen bij de douane. Sterkte met het wachten, maar ik weet uit ervaring : het loont de moeite ( liquidatiestock van een bedrijf : 260 euri's inclusief invoerrechten.... ) Ivan
herriemans Geplaatst 2 maart 2007 Geplaatst 2 maart 2007 (bewerkt) Ik heb geen idee hoe de gps binnen nederland wordt verstuurd. De status is nog niet veranderd, dus dat wordt vandaag waarschijnlijk ook niets. Ligt al sinds maandag bij de douane. Afwachten dus maar niet leuk Het wordt wel erg krap, woensdag hebben we 'm nodig voor het verjaardagsfeestje van mijn zoon (geen verjaardagskado). We hebben een tocht uitgezet door de bossen en hebben daarvoor twee gps-ers nodig. Dus waarschijnlijk morgen voor de zekerheid maar ergens een extra gps reserveren. 2 maart 2007 bewerkt door herriemans
Smok3y Geplaatst 2 maart 2007 Geplaatst 2 maart 2007 Diezelfde gedachte had ik ook... Om 1300 uur nog geen enkele wijziging in de status... 1330 uur stond er iemand aan de deur..volgende dag was de status pas anders.. Bij mij was ie op vrijdag in nederland en donderdags kreeg ik hem... Je hebt dus best kans dat je hem vandaag mag verwachten..en dan patchen en ABN leren spreken...
weedboer Geplaatst 2 maart 2007 Geplaatst 2 maart 2007 Ik ben ook nog altijd aan het wachten (gekocht op 5 februari, status "Acceptance" sinds 14/feb en onveranderd gebleven). Het potje begint stillekes over te koken... Groeten, Hans
Team-MaPa Geplaatst 2 maart 2007 Geplaatst 2 maart 2007 Volgens mij is mijn unit nooit bij de doaune geweest. Besteld via gpscity.com en geleverd via Fedex int. priority. Ook heb ik al het afschrift van mijn creditcard ontvangen en daar staat niets van extra heffingen ofzo. Ik denk dat ik binnenkort via Fedex een extra factuur ga krijgen, dat zij ook de inklaring hebben geregeld. Want er stond wel het volledige bedrag genoemd op het pakketje. Maarten
herriemans Geplaatst 2 maart 2007 Geplaatst 2 maart 2007 Als ie met usps vanuit amerika wordt verzonden, met welke pakketservice wordt ie dan binnen nederland verzonden?? Iemand ervaring hiermee??
mayen Geplaatst 2 maart 2007 Geplaatst 2 maart 2007 Als ie met usps vanuit amerika wordt verzonden, met welke pakketservice wordt ie dan binnen nederland verzonden?? Iemand ervaring hiermee?? Meestal met TPG...
Team-MaPa Geplaatst 3 maart 2007 Geplaatst 3 maart 2007 Ik heb overigens voor mijn 60Csx een beschermfolietje besteld: http://www.durasec.com/catalog/garmin-gpsm...cb4c9a9bc555967 Ik heb hem nog niet...dus nog geen ervaring mee...... Laat ik nog wel weten! MaPa
Team The Spacewuppies Geplaatst 3 maart 2007 Geplaatst 3 maart 2007 Ik heb overigens voor mijn 60Csx een beschermfolietje besteld: http://www.durasec.com/catalog/garmin-gpsm...cb4c9a9bc555967 Ik heb hem nog niet...dus nog geen ervaring mee...... Laat ik nog wel weten! MaPa Goedemorgen, Ik heb ze besteld bij www.displayfolie.nl Ik heb ze wel...alleen nog niet de gps60csx. Hoop toch echt dat ie volgende week komt. Hij was 25 februarie in NL. Prettige weekend allemaal!
Team_Vink Geplaatst 3 maart 2007 Geplaatst 3 maart 2007 (bewerkt) Deze lijkt me ook een goede optie, levenslange garantie en free shipping (ook internationaal): InvisibleShield 3 maart 2007 bewerkt door Team_Vink
weedboer Geplaatst 7 maart 2007 Geplaatst 7 maart 2007 Maandag heb ik een brief in de bus gekregen dat het pakje was toegekomen maar tegengehouden door de douane... Vandaag langsgegaan en ik heb 14.06 euro invoerrechten en 21% btw moeten betalen...pff...douanier zei dat ik pech had. Gelukkig liet hij de boete (omdat de prijs niet correct op de verpakking stond) voor wat het was (dit zou nog eens een kleine 80euro geweest zijn). Nu ben ik dus in totaal 480 euro kwijt...tja, tis nog gunstiger dan in BE of NL, maar het doet wel pijn... Ik zal toch twee keer nadenken om nog iets buiten de EU te kopen. Groetjes, Hans
Aanbevolen berichten