erslersl Geplaatst 2 april 2008 Share Geplaatst 2 april 2008 Laatst kwam ik nog een topic tegen waarin gekletst werd over de goodiesshop, en de items die eventueel buiten de goodiesshop om besteld konden worden bij de 'eigenaar'....maar nu kan ik ondanks goed zoeken het topic niet meer vinden! Best wel zielig om iets niet te kunnen vinden op een site die over zoeken gaat...maar goed. Heeft iemand een linkje voor me? Groetjes, ERSLERSL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mar+Mar Geplaatst 2 april 2008 Share Geplaatst 2 april 2008 Je bedoelt denk ik deze goodies shop? De 'eigenaar' ervan is Prof. Y. Lupardi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erslersl Geplaatst 2 april 2008 Auteur Share Geplaatst 2 april 2008 Je bedoelt denk ik deze goodies shop? De 'eigenaar' ervan is Prof. Y. Lupardi Ja klopt! Die avatar ziet er bekend uit. Heb je misschien ook een link naar het topic voor me? tnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MCMAL Geplaatst 2 april 2008 Share Geplaatst 2 april 2008 Draadje over nieuwtjes in de goodiesshop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erslersl Geplaatst 2 april 2008 Auteur Share Geplaatst 2 april 2008 Draadje over nieuwtjes in de goodiesshop. Jippie! Dank! Ik bookmark hem meteen ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden