Spring naar bijdragen

geo dore


De griffonniers

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

hallo,

Ik heb caches beloont met een geodore en nu wil ik graag nakijken welke. Hoe moet ik dat doen????

Op de lijst per hunter staan we niet eens vermeld!!! Terwijl we er toch minstens 4 of 5 hebben toegekend.

 

1) Ga naar de indexpagina van www.geocaching.nl

2) Kies links voor: Geo d'Or

3) Kies daarna: Mijn Geo d'Ors

 

Makkie :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo,

Ik heb caches beloont met een geodore en nu wil ik graag nakijken welke. Hoe moet ik dat doen????

Op de lijst per hunter staan we niet eens vermeld!!! Terwijl we er toch minstens 4 of 5 hebben toegekend.

Als je hier kijkt, zou je moeten kunnen zien welke geo d'ors jij hebt toegekend, hoeveel je er in totaal toe mag kennen, enzovoorts.

Ik zie ook geen griffonniers staan in de lijst, dat kan eigenlijk alleen maar betekenen dat je nog niks hebt toegekend. Misschien is er bij het toekennen iets fout gegaan?

bewerkt door Malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zover was ik ook gekomen. Ik vind het raar dat ik (wij) niet voorkomen in de lijst. We hadden gcp4yt gelopen en nu(vandaag ) kon ik pas de geodore toekennen. dus ik wilde kijken of ik er nog een had over geslagen maar ik weet dus niet waar ik dat kan checken. Niet op deze pagina's.

 

op de kaart van de wereld staat ook helemaal niks terwijl gcp4yt toch op de pagina was toegekend en hij is ook van mijn geodore totaal af. hmmmm ik vind het vreemd. Ik blijf open staan voorsuggesties of moet ik gewoon alles opnieuw toekennen???

bewerkt door De griffonniers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...