De griffonniers Geplaatst 24 maart 2008 Share Geplaatst 24 maart 2008 hallo, Ik heb caches beloont met een geodore en nu wil ik graag nakijken welke. Hoe moet ik dat doen???? Op de lijst per hunter staan we niet eens vermeld!!! Terwijl we er toch minstens 4 of 5 hebben toegekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Armadillo's Geplaatst 24 maart 2008 Share Geplaatst 24 maart 2008 hallo,Ik heb caches beloont met een geodore en nu wil ik graag nakijken welke. Hoe moet ik dat doen???? Op de lijst per hunter staan we niet eens vermeld!!! Terwijl we er toch minstens 4 of 5 hebben toegekend. 1) Ga naar de indexpagina van www.geocaching.nl 2) Kies links voor: Geo d'Or 3) Kies daarna: Mijn Geo d'Ors Makkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 24 maart 2008 Share Geplaatst 24 maart 2008 (bewerkt) hallo,Ik heb caches beloont met een geodore en nu wil ik graag nakijken welke. Hoe moet ik dat doen???? Op de lijst per hunter staan we niet eens vermeld!!! Terwijl we er toch minstens 4 of 5 hebben toegekend. Als je hier kijkt, zou je moeten kunnen zien welke geo d'ors jij hebt toegekend, hoeveel je er in totaal toe mag kennen, enzovoorts. Ik zie ook geen griffonniers staan in de lijst, dat kan eigenlijk alleen maar betekenen dat je nog niks hebt toegekend. Misschien is er bij het toekennen iets fout gegaan? 24 maart 2008 bewerkt door Malyenki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De griffonniers Geplaatst 24 maart 2008 Auteur Share Geplaatst 24 maart 2008 (bewerkt) Zover was ik ook gekomen. Ik vind het raar dat ik (wij) niet voorkomen in de lijst. We hadden gcp4yt gelopen en nu(vandaag ) kon ik pas de geodore toekennen. dus ik wilde kijken of ik er nog een had over geslagen maar ik weet dus niet waar ik dat kan checken. Niet op deze pagina's. op de kaart van de wereld staat ook helemaal niks terwijl gcp4yt toch op de pagina was toegekend en hij is ook van mijn geodore totaal af. hmmmm ik vind het vreemd. Ik blijf open staan voorsuggesties of moet ik gewoon alles opnieuw toekennen??? 24 maart 2008 bewerkt door De griffonniers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 25 maart 2008 Share Geplaatst 25 maart 2008 Hoe heb je ze dan toegekend? Misschien is daar iets mis gegaan en dan kan je het wel opnieuw doen, maar gaat het waarschijnlijk weer mis. groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden