GeoAlmere Geplaatst 20 maart 2008 Share Geplaatst 20 maart 2008 Zijn er cijfertjes bekend van het aantal actieve (Nederlandse) geocachers? Ik spreek dan over cachers die de afgelopen 30 dagen zijn ingelogd. Zijn er ook gegevens over de Nederlandse caches, hoeveel geocaches liggen er in NL? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BBosman Geplaatst 20 maart 2008 Share Geplaatst 20 maart 2008 Zijn er cijfertjes bekend van het aantal actieve (Nederlandse) geocachers? Ik spreek dan over cachers die de afgelopen 30 dagen zijn ingelogd. Zijn er ook gegevens over de Nederlandse caches, hoeveel geocaches liggen er in NL? Hier vind je al het antwoord op een aantal van die vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sTeamTraen Geplaatst 20 maart 2008 Share Geplaatst 20 maart 2008 Zijn er cijfertjes bekend van het aantal actieve (Nederlandse) geocachers? Ik spreek dan over cachers die de afgelopen 30 dagen zijn ingelogd. Als het om logins bij gc.com gaat, dan kan alleen Groundspeak dat zeggen, en volgens mij geven ze die informatie niet vrij. Overigens, de definitie van "actieve" (dan wel "Nederlandse"...) cachers is in het algemeen flauw. Jouw idee (inloggen sinds 30 dagen) is helemaal niet slecht, maar er zijn andere mogelijkheden (minstens 1 cache gevonden in de laaste X weken, enz). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 20 maart 2008 Share Geplaatst 20 maart 2008 Er bevinden zich op dit moment 5146 caches in Nederland inclusief de caches die niet beschikbaar zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden