Team WilP Geplaatst 15 maart 2008 Share Geplaatst 15 maart 2008 (bewerkt) Een paar dingen over GC.NL die bij mij niet goed werken Op onderstaande plek krijg ik geen statistieken van de FTF's te zien http://www.geocaching.nl/stats/DisplayFirs...LogsRanking.php Hebben anderen dit ook? Zo nee kan iemand mij helpen, instellingen zijn onveranderd eerst werkt het wel goed Edit 15-03-2008 om 22:12 uur Onderstaande werkt ineens wel weer, was een paar weken niet te gebruiken Bij de kaarten, de keuze mijn kaarten. Daar kies ik niet gevonden door mezelf en een willekeurige cacher dan krijg ik alleen de door mij niet gevonden caches. Ook de keuze gevonden door en niet gevonden door werkt niet 15 maart 2008 bewerkt door Team WilP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 15 maart 2008 Share Geplaatst 15 maart 2008 Edit 15-08-2008 om 22:12 uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joemanve Geplaatst 15 maart 2008 Share Geplaatst 15 maart 2008 Om 23:07 heb ik dezelfde problemen: first find ranking geeft geen lijst. Andere problemen ben ik nog niet tegengekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putput2 Geplaatst 15 maart 2008 Share Geplaatst 15 maart 2008 Op onderstaande plek krijg ik geen statistieken van de FTF's te zien http://www.geocaching.nl/stats/DisplayFirs...LogsRanking.php Was nog niet opgevallen bij mij.....maar vandaag een FTF en het werkt idd niet Maar ach...komt vast wel weer goed, en wel een mooie wandeling gehad Putput2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 16 maart 2008 Auteur Share Geplaatst 16 maart 2008 Vreemd ??????????? of niet ??????????????? Weken dit probleem gehad en gedacht gewoon rustig afwachten. komt vanzelf weer goed. Maar dan binnen 1 dag nadat ik dit op het forum zette werkt alles weer. Maar goed probleempjes opgelost, draadje mag dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 16 maart 2008 Share Geplaatst 16 maart 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SA-80A2 Geplaatst 16 maart 2008 Share Geplaatst 16 maart 2008 Het is natuurlijk ook een verschrikkelijke ramp dat de FTF-ranking niet werkt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 16 maart 2008 Auteur Share Geplaatst 16 maart 2008 Och het duurde al ff, had er niet echt last van maar liep er weer tegen aan en dacht zal eens informeren of anderen dat ook heben. Ja, Xaa, en dan is het toevallig dat het zo loopt, kan gebeuren. Sorry, ik reageerde misschien iets te cynisch, maar het was zo niet bedoeld. nogmaals, van mij mag het draadje dicht hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten