ElineK Geplaatst 6 maart 2008 Share Geplaatst 6 maart 2008 ik krijg de teller bij mijn forumberichten niet aan de praat, als ik de teller van gc.com als handtekening zet, krijg ik de volgende foutmelding: Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze help documentatie. De fout is: Sorry, dynamische plaatjes in de tags zijn niet toegelaten uit de helpfunctie kom ik niet 1,2,3. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 7 maart 2008 Share Geplaatst 7 maart 2008 (bewerkt) Ga naar www.geocaching.com en klik op my account. In de rechterzijkant klik je op View My Stat Bar. Op deze pagina kun je nog enkele aanpassingen doen. Daarna kun je het linkje plakken in je handtekening van het forum. Volgens mij dus niet als afbeelding maar als link. Zo, ik ga nu aan het werk . 7 maart 2008 bewerkt door De Roode Loper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElineK Geplaatst 7 maart 2008 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2008 Ga naar www.geocaching.com en klik op my account. In de rechterzijkant klik je op View My Stat Bar. Op deze pagina kun je nog enkele aanpassingen doen. Daarna kun je het linkje plakken in je handtekening van het forum. Volgens mij dus niet als afbeelding maar als link. Zo, ik ga nu aan het werk . ik ben zelf nog wat aan het stoeien geweest en mijn fout gevonden. Ik had de afbeelding geplakt in die vreemde code, soort uitgeklede html. Nu heb ik echte html gebruikt om het plaatje te plakken en nu lukt het dus wel Dank voor je reactie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 8 maart 2008 Share Geplaatst 8 maart 2008 Probleem opgelost: draadje gesloten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten