Spring naar bijdragen

cache


tinekejitske

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen waar ik een kaart met caches in Reinland Paltz gelijkend op de kaart op de Nederlandse site kan vinden? We willen in de buurt van Nittel aan de Moezel een weekendje gaan zoeken maar ik kan geen kaart vinden waar wat op staat in die omngeving.

Alvast dan voor de reacties

Johan en Jitske Groot

tinekejitske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kan iemand mij vertellen waar ik een kaart met caches in Reinland Paltz gelijkend op de kaart op de Nederlandse site kan vinden? We willen in de buurt van Nittel aan de Moezel een weekendje gaan zoeken maar ik kan geen kaart vinden waar wat op staat in die omngeving.

Alvast dan voor de reacties

Johan en Jitske Groot

tinekejitske

Ga naar deze site en klik op Cachekarten. Je krijgt dan een GE-kaart waar je naar believen op kunt inzoomen.

 

Je kunt dan ook nog in de linkerkolom klikken op Statische Karten, maar die vind ik persoonlijk niet zo geweldig.

 

Suc6 en viel Spaß

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand mij vertellen waar ik een kaart met caches in Reinland Paltz gelijkend op de kaart op de Nederlandse site kan vinden? We willen in de buurt van Nittel aan de Moezel een weekendje gaan zoeken maar ik kan geen kaart vinden waar wat op staat in die omngeving.

Alvast dan voor de reacties

Johan en Jitske Groot

tinekejitske

Ga naar deze site en klik op Cachekarten. Je krijgt dan een GE-kaart waar je naar believen op kunt inzoomen.

 

Je kunt dan ook nog in de linkerkolom klikken op Statische Karten, maar die vind ik persoonlijk niet zo geweldig.

 

Suc6 en viel Spaß

 

Hmm... da's interessant, de manier waarop ze die maps maken!

Erg interessant

 

 

Inderdaad heel raar..

 

Nja, typisch duits zullen we maar zeggen :huh: Haha :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...