tinekejitske Geplaatst 6 maart 2008 Share Geplaatst 6 maart 2008 Kan iemand mij vertellen waar ik een kaart met caches in Reinland Paltz gelijkend op de kaart op de Nederlandse site kan vinden? We willen in de buurt van Nittel aan de Moezel een weekendje gaan zoeken maar ik kan geen kaart vinden waar wat op staat in die omngeving. Alvast dan voor de reacties Johan en Jitske Groot tinekejitske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pa3fus Geplaatst 6 maart 2008 Share Geplaatst 6 maart 2008 Probeer het maar eens via Geocaching.com/seek Bovenaan in de lijst kun je via de google maps link verder kijken. De (oude) kaart zoals je die op de nederlandse website gewend bent zul je nergens anders tegen komen. Groeten Jan-Willem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 6 maart 2008 Share Geplaatst 6 maart 2008 (bewerkt) Kan iemand mij vertellen waar ik een kaart met caches in Reinland Paltz gelijkend op de kaart op de Nederlandse site kan vinden? We willen in de buurt van Nittel aan de Moezel een weekendje gaan zoeken maar ik kan geen kaart vinden waar wat op staat in die omngeving.Alvast dan voor de reacties Johan en Jitske Groot tinekejitske Ga naar deze site en klik op Cachekarten. Je krijgt dan een GE-kaart waar je naar believen op kunt inzoomen. Je kunt dan ook nog in de linkerkolom klikken op Statische Karten, maar die vind ik persoonlijk niet zo geweldig. Suc6 en viel Spaß 6 maart 2008 bewerkt door De Roode Loper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 6 maart 2008 Share Geplaatst 6 maart 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervw Geplaatst 6 maart 2008 Share Geplaatst 6 maart 2008 Kan iemand mij vertellen waar ik een kaart met caches in Reinland Paltz gelijkend op de kaart op de Nederlandse site kan vinden? We willen in de buurt van Nittel aan de Moezel een weekendje gaan zoeken maar ik kan geen kaart vinden waar wat op staat in die omngeving. Alvast dan voor de reacties Johan en Jitske Groot tinekejitske Ga naar deze site en klik op Cachekarten. Je krijgt dan een GE-kaart waar je naar believen op kunt inzoomen. Je kunt dan ook nog in de linkerkolom klikken op Statische Karten, maar die vind ik persoonlijk niet zo geweldig. Suc6 en viel Spaß Hmm... da's interessant, de manier waarop ze die maps maken! Erg interessant Inderdaad heel raar.. Nja, typisch duits zullen we maar zeggen Haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 6 maart 2008 Share Geplaatst 6 maart 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervw Geplaatst 6 maart 2008 Share Geplaatst 6 maart 2008 Tja, ik vind de maps zo niet erg fijn werken.. (Op .de dan..) Maar ja, ieder zijn smaak.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden