kipchen Geplaatst 28 februari 2008 Share Geplaatst 28 februari 2008 Wanneer ik berichtjes lees die op het forum geplaatst zijn dan kan ik alleen maar de 1e bladzijde met reacties lezen. De 2e en volgende bladzijden krijg ik steeds de melding dat de link doodlopend is. Hoe los ik dit op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 28 februari 2008 Share Geplaatst 28 februari 2008 hm, vreemd. Net bij een aantal verschillende berichten geklikt, maar het lijkt allemaal te werken. Nu krijg ik altijd al heel af en toe een fout-melding van de board software (meestal bij zoeken), maar normaal is een refresh (of even opnieuw proberen) voldoende om weer verder te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marmisaro Geplaatst 28 februari 2008 Share Geplaatst 28 februari 2008 (bewerkt) Rechtsboven zie je een mogelijkheid "Options". Waarschijnlijk staat die op "uitgelijnd". Als je die optie veranderd in "standaard" gaat het goed (bij mij). 28 februari 2008 bewerkt door marmisaro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 28 februari 2008 Share Geplaatst 28 februari 2008 hm, nee, vind ik niet prettig lezen, teveel klikken. En lineair ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kipchen Geplaatst 28 februari 2008 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2008 Bedankt Marmisaro, het probleem is door jouw tip verholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten