Peerke de Zwerver Geplaatst 26 februari 2008 Share Geplaatst 26 februari 2008 Als ik op de home page op mijn kaart druk en hem activeer dan staat daar mijn oude nickname wanneer ik dit wil veranderen in mijn nieuwe naam dan gaat dat niet hij blijft de oude naam handhaven dus ook maar de founds vanhet eerste uur hoe moet ik dit veranderen. gr. Peerke de Zwerver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 26 februari 2008 Share Geplaatst 26 februari 2008 Ik denk dat je het beste even contact kunt opnemen met Xaa, een van de programmeurs van .nl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 26 februari 2008 Share Geplaatst 26 februari 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 26 februari 2008 Share Geplaatst 26 februari 2008 (bewerkt) Correctie... naar hier gaan en het daar uitleggen. En dan liefst iets duidelijker, zodat degene die er naar kijkt (ik misschien?) beter begrijpt wat er aan de hand is met 'oude naam', 'nieuwe naam' etc. Zoals ik het lees heeft Peerke de Zwerver eerder onder een andere naam gecached, en ziet hij in de .nl-administratie nog steeds die oude naam verschijnen. Een kwestie van naam aanpassen dus (denk ik?). Maar misschien heb ik het mis ... 26 februari 2008 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden