Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb d.m.v. queries alle caches in Nederland van GC.com ontvangen. Nu wil ik ze in een keer in GSAK zetten. Ik heb ergens gelezen dat dit kan door gebruik te maken van wildcards. Het zal wa. niet zo moeilijk zijn, maar ik heb het nog niet eerder gedaan. Ik heb op dit forum en via Google gezocht. Kreeg op dit forum een hit, maar dat ging over het gebruik van de * bij vermenigvuldigen. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet doen? Gebruik je dan het %-teken of het *-teken en zo ja, hoe?

Bedankt.

Geplaatst
Ik heb d.m.v. queries alle caches in Nederland van GC.com ontvangen. Nu wil ik ze in een keer in GSAK zetten. Ik heb ergens gelezen dat dit kan door gebruik te maken van wildcards. Het zal wa. niet zo moeilijk zijn, maar ik heb het nog niet eerder gedaan. Ik heb op dit forum en via Google gezocht. Kreeg op dit forum een hit, maar dat ging over het gebruik van de * bij vermenigvuldigen. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet doen? Gebruik je dan het %-teken of het *-teken en zo ja, hoe?

Bedankt.

Ik neem aan dat je in GSAK de optie ''get data via e-mail'' gebruikt.

Je vult dan bv in: Subject contains [GEO] Pocket Query:

Dus geen wildcards nodig.

Succes,

Powk

Geplaatst

Bedankt.

Als je meerdere GPX en/of LOC files in een keer in GSAK wilt zetten, dan is het handig om bij het importeren (functie Load GPX/LOC/ZIP) de optie "Load Type" op Folder te zetten. Dan worden alle files die in de gespecificeerde folder staan geladen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...