tjitte Geplaatst 11 februari 2008 Geplaatst 11 februari 2008 Ik zou niet een cache bij een bushokje leggen. Het is een ramp, als je wat langer moet zoeken. De hele buurt staat te kijken wat die vreemde snuiters daar aan het doen zijn. Ik voel me altijd heel ongemakkelijk om een kokertje te vinden die zeer muggle-gevoelig is. Maar ja, dat is mijn mening. Het is juist een goede plek omdat het heel normaal is dat daar mensen staan en tijdens het wachten wat ronddrentelen.
Honsbeek Geplaatst 11 februari 2008 Auteur Geplaatst 11 februari 2008 Ik zou niet een cache bij een bushokje leggen. Het is een ramp, als je wat langer moet zoeken. De hele buurt staat te kijken wat die vreemde snuiters daar aan het doen zijn. Ik voel me altijd heel ongemakkelijk om een kokertje te vinden die zeer muggle-gevoelig is. Maar ja, dat is mijn mening. ja klopt, maar iedereen denkt dat het een bushokje is midden in de stad, maar het is een afgelegen bushokje waar nouwlijks zicht is vanuit huizen. en ik dacht ook zo, mensen zijn altijd druk bij een bus hokje want ze wachten op een bus die weer te laat is, of ze komen net aan rennen omdat ze de bus missen, dus het is voor cachers ook spannender om de cache te zoeken. natuurlijk komt er wel een kleine hint bij als ik hem mag plaatsen
team explorers Geplaatst 11 februari 2008 Geplaatst 11 februari 2008 Als het hokje van CBS is, kun je het wel vergeten. Die geven geen toestemming voor het plaatsen. Zelfs niet als iemand van de gemeente een goed woordje doet.
Honsbeek Geplaatst 11 februari 2008 Auteur Geplaatst 11 februari 2008 o okey nou jah ik wacht wel op een antwoord, en geen toestemming nou jah jmmr dan dan maar zoeken naar een andere plek
Honsbeek Geplaatst 14 februari 2008 Auteur Geplaatst 14 februari 2008 Ja dat kan kloppen, maar het is een rustig plekje. en het word niet al te moeilijk. maar wel leuk . kijk ik kan het best begrijpen, je wilt zo onopvallent mogelijk blijven
ds-polleke Geplaatst 14 februari 2008 Geplaatst 14 februari 2008 -off topic- Laat je niet van de wijs brengen door alle mensen die roepen dat een bushokje niet leuk genoeg is.. Er zijn ZAT puntenrapertjes die zo'n cache leuk vinden .. en hij is nog met openbaar vervoer te bereiken ook! Leuk dat je je al na 10 founds al inzet om een cache te verzinnen!
Honsbeek Geplaatst 14 februari 2008 Auteur Geplaatst 14 februari 2008 Cacheverslaving he kan niet wachten tot ik de volgende kan zoeken groet meaneye
ds-polleke Geplaatst 14 februari 2008 Geplaatst 14 februari 2008 Cacheverslaving he kan niet wachten tot ik de volgende kan zoeken groet meaneye er liggen er genoeg in Nederland! Je kunt je lol op..
Honsbeek Geplaatst 19 februari 2008 Auteur Geplaatst 19 februari 2008 Ik zou niet een cache bij een bushokje leggen. Het is een ramp, als je wat langer moet zoeken. De hele buurt staat te kijken wat die vreemde snuiters daar aan het doen zijn. Ik voel me altijd heel ongemakkelijk om een kokertje te vinden die zeer muggle-gevoelig is. Maar ja, dat is mijn mening. De cache ( proef) legt er nu ruim twee weken, vandaag gecontroleerd niks aan de hand en niks gebeurt. de cache legt in een afgesloten bushokje, uit het zicht dus. Doorzetten of niet ? Groet meaneye
Setzies Geplaatst 19 februari 2008 Geplaatst 19 februari 2008 Ik zou niet een cache bij een bushokje leggen. Het is een ramp, als je wat langer moet zoeken. De hele buurt staat te kijken wat die vreemde snuiters daar aan het doen zijn. Ik voel me altijd heel ongemakkelijk om een kokertje te vinden die zeer muggle-gevoelig is. Maar ja, dat is mijn mening. De cache ( proef) legt er nu ruim twee weken, vandaag gecontroleerd niks aan de hand en niks gebeurt. de cache legt in een afgesloten bushokje, uit het zicht dus. Doorzetten of niet ? Groet meaneye denk dat dit een keus is die jij moet maken. Als je zelf tevreden bent over de locatie en denkt dat andere cachers het ook de moeite waard zullen vinden dan zou ik hem gewoon doorzetten. Maar blijft jouw keus natuurlijk
Sparks Sailor Geplaatst 19 februari 2008 Geplaatst 19 februari 2008 Als je er een paar gevonden hebt weet je vanzelf wel wat leuk is
TheFamily Geplaatst 19 februari 2008 Geplaatst 19 februari 2008 Als je er een paar gevonden hebt weet je vanzelf wel wat leuk is Hier sluit ik mij volledig bij aan.
ET4FR & CO Geplaatst 19 februari 2008 Geplaatst 19 februari 2008 De cache ( proef) legt er nu ruim twee weken, vandaag gecontroleerd niks aan de hand en niks gebeurt.de cache legt in een afgesloten bushokje, uit het zicht dus. Doorzetten of niet ? Groet meaneye Dit zegt natuurlijk nog niet veel. Wat gebeurt er als er cacher's komen die gaan zoeken? Dit gaat waarschijnlijk toch opvallen en dan kan het misschien muggles ook gaan opvallen. Je moet altijd denken hoe een ander zal gaan zoeken, zelf weet je waar hij ligt en kan je hem snel pakken. Anderen doen het natuurlijk meer opvallend. Maar gewoon proberen zou ik zo zeggen
Honsbeek Geplaatst 19 februari 2008 Auteur Geplaatst 19 februari 2008 ja ik denk dat ik er wel een redelijke tip bij doe, om te voorkomen dat druzels der achter komen. Maar bedankt Groet meaneye
Aanbevolen berichten