Spring naar bijdragen

wel of niet loggen


8BG

Aanbevolen berichten

In het verleden, maart of april, heb ik de life-and-cooking-cache gevonden. Nu blijkt dat deze niet geregistreerd staat op mijn lijst en dus niet meegeteld wordt. Om de statistieken niet te beinvloeden wilde ik hier dus opnieuw als gevonden registreren. Met de juiste datum.

 

Hiervoor ben ik dus weer even naar de locatie gereden en ter plekke blijkt de cache verdwenen; op de plek waar ik hem eerder heb aangetroffen staat het leuke kistje niet meer :yes: .

 

Nu is mijn vraag, kan ik deze cache nog wel loggen met een 'aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheids datum' :thumbup: of is mijn kans nu verspeeld :D ?

 

Achtbaangek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik wil deze cache ook binnenkort gaan doen, maar ik begrijp dat hij er niet meer ligt? :beerchug:

Op de site staat hij nog niet op gearchiveerd terwijl Gotcha hebben aangegeven dat ze het verzoek hiervoor zouden doen als er geen reactie van de makers kwam.

 

Is die reactie er dan toch nog gekomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil deze cache ook binnenkort gaan doen, maar ik begrijp dat hij er niet meer ligt?  :beerchug:

Op de site staat hij nog niet op gearchiveerd terwijl Gotcha hebben aangegeven dat ze het verzoek hiervoor zouden doen als er geen reactie van de makers kwam.

 

Is die reactie er dan toch nog gekomen?

Ik heb ook nog geen reactie mogen ontvangen van de makers. Mijn advies: geniet gewoon van de caches in de buurt die er nog wel liggen. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...