8BG Geplaatst 30 juni 2003 Share Geplaatst 30 juni 2003 In het verleden, maart of april, heb ik de life-and-cooking-cache gevonden. Nu blijkt dat deze niet geregistreerd staat op mijn lijst en dus niet meegeteld wordt. Om de statistieken niet te beinvloeden wilde ik hier dus opnieuw als gevonden registreren. Met de juiste datum. Hiervoor ben ik dus weer even naar de locatie gereden en ter plekke blijkt de cache verdwenen; op de plek waar ik hem eerder heb aangetroffen staat het leuke kistje niet meer . Nu is mijn vraag, kan ik deze cache nog wel loggen met een 'aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheids datum' of is mijn kans nu verspeeld ? Achtbaangek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 30 juni 2003 Share Geplaatst 30 juni 2003 hee 8bg je heb toch het logboekje ingevuld nou dan loggen dat ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
8BG Geplaatst 30 juni 2003 Auteur Share Geplaatst 30 juni 2003 hee 8bg je heb toch het logboekje ingevuld nou dan loggen dat ding Mooi dat wilde ik even horen. Barny, bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Zebravinkjes Geplaatst 30 juni 2003 Share Geplaatst 30 juni 2003 Ik wil deze cache ook binnenkort gaan doen, maar ik begrijp dat hij er niet meer ligt? Op de site staat hij nog niet op gearchiveerd terwijl Gotcha hebben aangegeven dat ze het verzoek hiervoor zouden doen als er geen reactie van de makers kwam. Is die reactie er dan toch nog gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
8BG Geplaatst 1 juli 2003 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2003 Ik wil deze cache ook binnenkort gaan doen, maar ik begrijp dat hij er niet meer ligt? Op de site staat hij nog niet op gearchiveerd terwijl Gotcha hebben aangegeven dat ze het verzoek hiervoor zouden doen als er geen reactie van de makers kwam. Is die reactie er dan toch nog gekomen? Ik heb ook nog geen reactie mogen ontvangen van de makers. Mijn advies: geniet gewoon van de caches in de buurt die er nog wel liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden