Spring naar bijdragen

Geo d'Or banner


De Haelder

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hoi allemaal,

 

Ik zie bij verschillende cachers een banner staan met het aantal

Geo d'Or waarderingen.

 

Waar kan ik deze vinden????? :thumbup:

 

Larinagu.

 

wat bedoel je precies? Bij de caches kan een link staan als een eigenaar die toegevoegd heeft in de beschijving. Heb je het verhaal over Geo d'Ors al gelezen, Ik lees bijv hier over de aan jou toegekende geo d'ors en die link zou je in je handtekening kunnen gebruiken. Voor de tekst in je caches moet je een zgn DHZ code hebben. Dan kun je daar naar eigenschappen en kies de cache wwar het om gaat. Dan komt er ergens onderaan de tekst van de link die je kwijt kan in de cache-omschrijving.

 

suc6

Nelleke

 

edit : ik zie de link al wel op jouw cachepagina dus ....

bewerkt door The Scorpios
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het aan mij vraagt gaat er iets mis,

 

Larinagu wil graag een banner met het totaal aantal verkregen Geo D'ors (Als ik het goed begrijp), nu zegt hij/zei dat het is gelukt. Maar nu staat bij hun handtekening alleen het aantal verkregen geo d'ors van 1 van hun caches, en dus niet van al hun caches.

 

De Scorpios heeft wel een banner met al hun gekregen Geo D'ors, maar dat moeten ze wel zelf bijhouden. Hun banner bestaat eigenlijk gewoon uit een plaatje en een getal met het totale aantal Geo D'ors. En dat getal moeten ze (Of heb ik dat mis) zelf bijhouden, al is dan niet zoveel werk als elke keer een nieuwe banner uploaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...