onneb Geplaatst 16 januari 2008 Share Geplaatst 16 januari 2008 Wie weet of team mavos nog steeds aktief is op dit forum, en nog aktief bezig is met deze hobby, ik heb ze een berichtje gestuurd maar krijg geen antwoord, mischien ben ik wat te ongeduldig, ook met de zoekfunctie vind ik ze niet. bedankt alvast groet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keesenanita Geplaatst 16 januari 2008 Share Geplaatst 16 januari 2008 Kijk eens bij Statistieken onder het kopje Logs van hunter, dan zie je dat ze zeeeer actief zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pa3fus Geplaatst 16 januari 2008 Share Geplaatst 16 januari 2008 Hier op het .nl forum kan ik ze ook niet terugvinden, op de .com website des te beter. Met als resultaat: Last Visit: Wednesday, January 16, 2008 en Premium member. In dit geval lijkt het me een kwestie van geduld..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woezel & Pip Geplaatst 16 januari 2008 Share Geplaatst 16 januari 2008 Wie weet of team mavos nog steeds aktief is op dit forum, en nog aktief bezig is met deze hobby, ik heb ze een berichtje gestuurd maar krijg geen antwoord, mischien ben ik wat te ongeduldig, ook met de zoekfunctie vind ik ze niet. bedankt alvast groet, Ik ken ze slechts van een paar jaar terug, als zéér gemotiveerde cachers en vooral zéér gastvrij , wonende te Alkmaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
onneb Geplaatst 16 januari 2008 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2008 Wie weet of team mavos nog steeds aktief is op dit forum, en nog aktief bezig is met deze hobby, ik heb ze een berichtje gestuurd maar krijg geen antwoord, mischien ben ik wat te ongeduldig, ook met de zoekfunctie vind ik ze niet. bedankt alvast groet, bedankt allen, inderdaad wat meer geduld uitoefenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden