GeoVlinder Geplaatst 18 januari 2008 Share Geplaatst 18 januari 2008 Omdat dat zo in de code staat. Enw aarom dat daar zo staat kan ik je niet vertellen, want die heb ik niet geschreven Ik ben niet nieuwsgierig , maar wie dan wel? groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SN@G Geplaatst 19 januari 2008 Share Geplaatst 19 januari 2008 Hmmm, je bent er dus nog wel GV. Voor zover ik het mij herinner zijn de Geo D'Ors is ooit een bedenkels geweest van Heirbaut Hunters, die hij gemaakt heeft met de steun (hulp) van Reintje. Correct me if I'm wrong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 19 januari 2008 Share Geplaatst 19 januari 2008 Hmmm, je bent er dus nog wel GV.Voor zover ik het mij herinner zijn de Geo D'Ors is ooit een bedenkels geweest van Heirbaut Hunters, die hij gemaakt heeft met de steun (hulp) van Reintje. Correct me if I'm wrong. Klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 20 januari 2008 Share Geplaatst 20 januari 2008 (Ja ik ben er nog wel, maar ben de laatste tijd met andere dingen beziggeweest. Moelijke tijd, maar daar kom je dan ook sterker weer uit. Cachen kan ik niet echt meer, dus kom ook minder op de site. Heb nieuwe hobby, maar ik kom nog steeds hier en zal dat waarschijnlijk ook altijd wel blijven doen. Van de zomer toch proberen om een cache te doen, blijft verslavend, al wil je lichaam niet.) Maar goed.... dat wordt dus geduldig wachten tot HH antwoord geeft op mijn vraag. groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden