Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Sinds een paar dagen ben ik member, en kan dus de pocket queries downloaden. Ik heb nu al enkele queries binnen gehaald, maar nog steeds zijn dit niet de gewenste resultaten. Kennelijk verricht ik niet de goede handelingen. Voor ik van alles ga uit proberen, heb ik de volgende vraag:

Wie heeft er voor een beginneling zoals ik een aantal nuttige tips voor het samenstellen van een query?

Alvast bedankt voor de moeite.

Geplaatst

Wat is je pobleem? Dan kunnen we kijken hoe je dat op kunt lossen. Losse tips, anders dan al bij de Pocket Queries zelf worden gegeven heb ik niet, behalve dat je logisch na moet denken om te bepalen of het opleverd wat je wil.

Geplaatst

Is het mogelijk om heel Nederland in een querY te krijgen? oF moet ik meerder queries maken, bijv. multiecache, normale cache.

Kan ik van meerdere landen de caches in één query opvragen, of moeten hier ook meerdere queries voor gemaakt worden?

Zijn er überhaubt member-only caches in Nederland?

Geplaatst
Is het mogelijk om heel Nederland in een querY te krijgen?

...

Zijn er überhaubt member-only caches in Nederland?

De volgende query moet volgens mij werken:

- Name this search:

- Give me: 500 caches

- Of Type: All Types

- That: I haven't found

- Where-Countries: Netherlands

- Output to: this account's e-mail

- In the formats:

EasyGps Loc of Gpx format

Ebook format (voor pda's)

Generate Zip files (ingepakt)

+ minstens 1 dag kiezen waarop de run uitgevoerd moet worden

...

Volgens mij zijn er op het ogenblik geen member-only caches.

Geplaatst

Peetee,

:thumbup: Deze opties had ik zelf in eerste instantie ook meegegeven aan de query. Ik krijg echter, als ik het resultaat open in Gar Trax, slechts 174 caches.

:D He. da's vreemd: De query verwijderd en opnieuw aangevraagd (met dezelfde opties!), kreeg ik wel een resultaat met 500 caches.

Voortaan als de query niet het gewenste resultaat geeft, het nog maar eens proberen.

Geplaatst

Probeer ook eens te openen met bijvoorbeeld EasyGPS. Als het er daar ok 174 zijn dan zitten er echt niet meer in en heb je eventuele inleesfouten uitgesloten. Al heb ik nooit gehoord dat GarTrax hier last van heeft!

Bij mij zijn het er echter ook 500.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...