gekodiver Geplaatst 14 januari 2008 Geplaatst 14 januari 2008 (bewerkt) Na Indonsië, midden Amerika en De Nederlandse Antillen ga ik deze zomer met de camper en hond door Europa! Om een en ander binnen bereik te houden start ik met een rondje België, dan door naar Frankrijk via Luxemburg en Duitsland terug naar Nederland. Helaas ben ik een absolute dombo qua routeplanners e.d. (ik snap de GPS en TT maar dat is het) wie o wie kan mij op een simpele manier uitleggen hoe ik een route kan plannen met een boel caches daarin! Of andersom. Ik weet niet of dit mogelijk is via het forum of via de email maar het zou ook bij iemand of bij mij thuis kunnen, ik zorg dan uiteraard voor de natjes en droogjes! Wie wil me helpen het plannen van dit soort routes te begrijpen en uit te kunnen voeren? En echt alle hulp is welkom Tips? Trucs? 14 januari 2008 bewerkt door gekodiver
Buzzardseye Geplaatst 14 januari 2008 Geplaatst 14 januari 2008 Premium member worden. GSAK gebruiken Tyre gebruiken. Daar zijn draadjes van
The Scorpios Geplaatst 14 januari 2008 Geplaatst 14 januari 2008 Premium member worden.GSAK gebruiken Tyre gebruiken. Daar zijn draadjes van bijv deze en neem dan bijv autoroute (= europa) als je de truc doorhebt, nog steeds tijdrovend. Of kijk bij gc.com eens of de route misschien al gemaakt is door een ander. Suc6 Nelleke
gekodiver Geplaatst 15 januari 2008 Auteur Geplaatst 15 januari 2008 Dank jullie voor de reacties ook via de mail Ik ga een en ander afspreken en proberen. Enuh......ik ben premiun member maar beetje blond Thanks.
Jan & Simonne Geplaatst 20 januari 2008 Geplaatst 20 januari 2008 Kijk anders ook eens rond op www.camperforum.nl Daar zitten ook een hele hoop enthousiaste cachers bij (sticky onder topic "diversen" ). Als je daar dezelfde vraag stelt, krijg je vast meer dan voldoende info! Simonne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden