Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Bij het activeren van de aanvullende functionaliteit op gc.nl is mijn gebruikersnaam aan de verkeerde gc.com id gekoppeld, waardoor ik bij dhz mijn cache-eigenschappen niet aan kan passen.

Is er een manier om deze aanvullende functionatliteit weer de de-activeren of om de koppeling aan te passen?

Ik heb dit 2 x geprobeerd met een e-mail naar dhz@geocaching.nl maar hier wordt niet op gereageerd :(

Geplaatst

Wij hebben het zelfde probleem. Ik heb reeds 3 maal gemaild en geen bericht terug gehad. :dribble: Wij zijn gelinkt aan iemend in Duitsland, je vraagt je af hoe is het mogelijk. :D Het vreemde is dat er niet gereageerd wordt op herhaaldelijk mailen. Nu maar hopen dat er iemand meeleest die WEL een oplossing heeft voor dit probleem.

Geplaatst

Het gaat niet over de koppeling met de forum-naam, maar met de naam op geocaching.nl :P

Ik kan nu bijv. geen geo d'ors uitreiken, omdat geocaching.nl aangeeft dat ik nog 0 caches gedaan heb. :eek:

Ook als ik naar "doe het zelf" ga om cache-eigenschappen in te vullen, kan ik niet bij mijn eigen cache, maar alleen bij alle andere caches die op naam van geoaware staan. Ik zou juist zelf het icoontje bij mijn eigen cache willen zetten. :P

Geplaatst

Ik heb op 2 december 2007 een support-ticket aangemaakt, Ticket ID: F29741. :(

Hierop heb ik op 28 december een reactie gekregen: het zou nu opgelost moeten zijn. :thumbup:

Helaas heeft dat niet geholpen, dat heb ik ook in de ticket erbij gezet. :no:

Ik weet niet bij wie ik moet zijn voor dit probleem. :yes:

Geplaatst

ALs het mogelijk is kun je dan ook eens kijken of voor ons het probleem ook opgelost kan worden?

Wij hebben op GC.nl en op GC.com dezelfde naam nl Cache Team. Hoe het fout gegaan is weet ik niet.

Bij voorbaat dank.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...