Spring naar bijdragen

queries in Gsak


koopspijker

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen?

ik wil een zo groot mogelijk gebied van Duitsland met zo min mogelijk queries in GSAK zetten.

alleen de traditionele caches, en de multi caches volstaan.

Hoe pak ik dat aan??????????

hoop dat iemand een tip heeft!

bedankt vast

jolanda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ik wil een zo groot mogelijk gebied van Duitsland met zo min mogelijk queries in GSAK zetten.

alleen de traditionele caches, en de multi caches volstaan.

Hoe pak ik dat aan??????????

 

Ik denk op dezelfde manier als hier beschreven: linkje. Maar je zal dan veel meer queries nodig hebben.

Wat wil je met heel duitsland? Zou het niet een stuk handiger zijn als je je beperkt tot een wat kleinere regio?

bewerkt door Wammus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik wil een zo groot mogelijk gebied van Duitsland met zo min mogelijk queries in GSAK zetten.

alleen de traditionele caches, en de multi caches volstaan.

Hoe pak ik dat aan??????????

 

Ik denk op dezelfde manier als hier beschreven: linkje. Maar je zal dan veel meer queries nodig hebben.

Wat wil je met heel duitsland? Zou het niet een stuk handiger zijn als je je beperkt tot een wat kleinere regio?

 

bedankt, heb het draadje grotendeels gelezen, maar ik doe iets fout............ B) ik heb geprobeerd queries te maken van een deel (beieren) van dld. als ik dan kijk hoeveel caches erzijn, geeft de lijst aan:

1317 traditioneel, 865 multi............dan maak ik een query en welke plaatsingsdatum ik ook invul, ik krijg steeds dezelfde 490 caches, van 2001 tot 13-3-06?????????????

ik hoop dat iemand dit chaotische verhaaltje begrijpt en me de volgende tip kan geven! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Per querrie zijn maximaal 500 caches op te vragen B). Even puzzelen met de datum en rekening houden met maximaal 500 stuks. En de cirkel rond je basis niet te groot maken. Bijv. maximaal 50 km.

Succes en als je nog vragen hebt horen we het wel :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Per querrie zijn maximaal 500 caches op te vragen :D. Even puzzelen met de datum en rekening houden met maximaal 500 stuks. En de cirkel rond je basis niet te groot maken. Bijv. maximaal 50 km.

Succes en als je nog vragen hebt horen we het wel ;)

 

 

OK , bedankt...............kwam er achter dat ik het hokje bij de ingevulde datum niet aangevinkt had :D

Nu heb ik het voor elkaar!

bedankt voor de hulp B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...