Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb via e-bay een amerikaanse Gps 60CSx gekocht. Deze gps wil ik nu Nederlands leren. Dus Garpatch gedownload. Maar Garpatch herkent mijn gps niet en zegt dat ik de instelling op Garmin moet zetten, wat ik dus gedaan heb, zonder succes..

Ook andere programma's zoals Mapsource en Webupdater herkennen de gps niet. Mijn pc (windows xp) herkent de gps alleen maar als extra externe schrijf. Maar de pc moet hem als gps herkennen en niet als harde schijf.

In de handleiding staat wel, hoe je de gps door de pc kan laten herkennen (door op USB Mass storage balk te drukken), maar niet andersom. Tenminste ik kan het niet vinden.

Geplaatst
Ik heb via e-bay een amerikaanse Gps 60CSx gekocht. Deze gps wil ik nu Nederlands leren. Dus Garpatch gedownload. Maar Garpatch herkent mijn gps niet en zegt dat ik de instelling op Garmin moet zetten, wat ik dus gedaan heb, zonder succes..

Ook andere programma's zoals Mapsource en Webupdater herkennen de gps niet. Mijn pc (windows xp) herkent de gps alleen maar als extra externe schrijf. Maar de pc moet hem als gps herkennen en niet als harde schijf.

In de handleiding staat wel, hoe je de gps door de pc kan laten herkennen (door op USB Mass storage balk te drukken), maar niet andersom. Tenminste ik kan het niet vinden.

Om je GPS te kunnen gebruiken zul je wel eerst de USB drivers voor de Garmin moeten installeren.

Daardoor zal je PC het gps herkennen, en kun je vanuit de verschillende applicaties wel een connectie maken.

Geplaatst (bewerkt)

Als ik de usbdrivers probeert te installeren (laatste versie van de Garminsite) zegt hij steeds koppel gps aan, hij herkent hem niet.

(edit: via configuratiescherm heb ik de usb drivers met de hand kunnen installeren, en nu word hij wel herkent. Maar automatisch werd hij dus niet gepakt).

Bedankt GeSi!

De GPS spreekt nu Nederlands!

bewerkt door Krolik
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...