Spring naar bijdragen
  • 0

Ozi

Vraag

Geplaatst

Hallo,

Graag zou ik wat meer willen weten over Ozi en dan met name op de pocket pc.

Ik heb een htc p3300 (pda/gps) en daarop heb ik Ozi CE voor de pocket pc geinstalleerd op de PC desktop heb ik Ozi Explorer gekocht en geinstalleerd.

Nu wil ik gaan starten met het navigeren maar op de pda/gps zie ik telkens als ik Ozi CE opent dat ik in een demo versie werkt. Als ik het prgramma opent word er gevraagd om een NAAM en een CODE, ik weet niet welke, dus heb ik maar de NAAM en de CODE ingevuld die ik kreeg toen ik het programma hebt kocht.

Weet iemand hoe ik het software pragramma op de pda/gps opent. Kan het ook zo zijn dat ik in de demo versie niet kan navigeren buiten, ik zie zelfs geen gps signaal.

Ik hoor en lees veel positieven geluiden over Ozi maar ik weet niet of het mij gaat lukken ik ben namelijk al een tijdje bezig om met de pda/gps te gaan fietsen.

Alvast bedankt voor een reactie,

Gr,

Gonnie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Hallo,

Graag zou ik wat meer willen weten over Ozi en dan met name op de pocket pc.

Ik heb een htc p3300 (pda/gps) en daarop heb ik Ozi CE voor de pocket pc geinstalleerd op de PC desktop heb ik Ozi Explorer gekocht en geinstalleerd.

Nu wil ik gaan starten met het navigeren maar op de pda/gps zie ik telkens als ik Ozi CE opent dat ik in een demo versie werkt. Als ik het prgramma opent word er gevraagd om een NAAM en een CODE, ik weet niet welke, dus heb ik maar de NAAM en de CODE ingevuld die ik kreeg toen ik het programma hebt kocht.

Weet iemand hoe ik het software pragramma op de pda/gps opent. Kan het ook zo zijn dat ik in de demo versie niet kan navigeren buiten, ik zie zelfs geen gps signaal.

Ik hoor en lees veel positieven geluiden over Ozi maar ik weet niet of het mij gaat lukken ik ben namelijk al een tijdje bezig om met de pda/gps te gaan fietsen.

Alvast bedankt voor een reactie,

Gr,

Gonnie

$22,00 en je kan het programma onbeperkt gebruiken.

• 0
Geplaatst

Voor de CE versie, heb je een nieuwe authorisatiecode nodig, die is dus anders als die op de PC

Als je die code gebruikt, dan wordt er wel netjes geregisteerd en verdwijnt de 'demo' tekst.

• 0
Geplaatst
Kan het ook zo zijn dat ik in de demo versie niet kan navigeren buiten,

Klopt met de Demo versie kun je alleen binnen navigeren. :beerchug:

ik zie zelfs geen gps signaal.

Nee inderdaad, met de demoversie is er geen movingMap optie.

Hij ziet je GPS antenne dus niet en dus ook niet het signaal.

Zoals hierboven al gezegt, registreren en alle problemen zijn voorbij.

Alleen nog even uitzoeken op welke com-poort je GPS zit en gaan met die banaan.

Ger@ld

• 0
Geplaatst

Kan het ook zo zijn dat ik in de demo versie niet kan navigeren buiten,

Klopt met de Demo versie kun je alleen binnen navigeren. :blush:

ik zie zelfs geen gps signaal.

Nee inderdaad, met de demoversie is er geen movingMap optie.

Hij ziet je GPS antenne dus niet en dus ook niet het signaal.

Zoals hierboven al gezegt, registreren en alle problemen zijn voorbij.

Alleen nog even uitzoeken op welke com-poort je GPS zit en gaan met die banaan.

Erg fout...

De demo-mode werkt exact hetzelfde als de echte versie, behalve dat er een automatische timeout zit op de moving map (dus moving map wordt uitgeschakeld na 20 minuten) en bij tijd en wijlen krijg je een popupvenstertje met de melding dat het een demo mode is.

Kortom: de movingmap mode moet gewoon werken, krijg je het niet werkend in de demoversie, dan gaat het ook niet werken in de geregistreerde versie.

Kennelijk heb je binnen oziCE nog niet de juiste poort ingesteld, en/of nog geen goede connectie gemaakt met de GPS-ontvanger.

• 0
Geplaatst

Ik had in het begin ook geen gps signaal. Je moet com 4 gebruiken, dan lukt het wel...

PS hoeveel SD geheugen heb jij zitten in die HTC ?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...