Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wij hebben een aantal caches een Geo'Dor toegewezen. :beerchug:

Wanneer of hoelang duurt het voor je het kunt waarnemen op de site van de bewuste cache.

Met het gouden logo bedoel ik. (als he de eerste voor de cache is) en anders 1 meer in het gouden logo.

Het is al geruime tijd geleden dat we dit hebben gedaan en er gebeurd maar niets. :thumbup:

groetjes Team Foxy :dribble:

Geplaatst

Heb je een linkje naar die pagina, het kan zijn dat er helemaal geen banner staat. Of het is een banner die niet automatisch door telt, dat het gewoon een plaatje is.

Geplaatst
Bedankt voor de reactie! Ik dacht dat een bepaalde operator dit in orde moest maken?

Nee, je moet het zelf op de pagina zetten. Het Geo "Dor systeem is bedacht door .nl, je kan aan elke cache waar ook ter wereld een geo d'or geven, alleen zullen ze er weinig mee doen omdat ze het niet kennen.

Correct me if i'm wrong

Geplaatst

Thanks Team Foxy

Bedankt voor de reactie! Ik dacht dat een bepaalde operator dit in orde moest maken?

Nee, je moet het zelf op de pagina zetten. Het Geo "Dor systeem is bedacht door .nl, je kan aan elke cache waar ook ter wereld een geo d'or geven, alleen zullen ze er weinig mee doen omdat ze het niet kennen.

Correct me if i'm wrong

Is het wel zo dat als je een cache een Geo"Dor toekend dat de eigenaar hiervan op de hoogte word gebracht?

Team Foxy

Geplaatst
Is het wel zo dat als je een cache een Geo"Dor toekend dat de eigenaar hiervan op de hoogte word gebracht?

Team Foxy

Nee, daar krijg je geen bericht van. Normaal is het wel zo dat het automatisch wordt bij gehouden, je hoeft er dus maar 1 keer wat voor te doen (de code op je pagina zetten).

Geplaatst

Je moet dus elke toegekende Geo"Dor zelf aanmelden bij de eigenaar van de cache?

Team Foxy

Team Foxy

Nee, daar krijg je geen bericht van. Normaal is het wel zo dat het automatisch wordt bij gehouden, je hoeft er dus maar 1 keer wat voor te doen (de code op je pagina zetten).

Geplaatst

Hoeft niet persee... Je kan het in je logje vermelden, dat krijgt iedere eigenaar.

In de praktijk komt het er op neer dat als je toevallig in de DHZ bezig bent of iets anderds op zoekt je opeens ziet dat je er (weer één bij) gekregen hebt.

Geplaatst

Bedankt voor al je antwoorden

Team Foxy

Hoeft niet persee... Je kan het in je logje vermelden, dat krijgt iedere eigenaar.

In de praktijk komt het er op neer dat als je toevallig in de DHZ bezig bent of iets anderds op zoekt je opeens ziet dat je er (weer één bij) gekregen hebt.

Geplaatst
Bedankt voor al je antwoorden

Team Foxy

Ik hou het wel bij, maandelijks even bijwerken en de nieuwe geo d'or-gevers bedank ik even in een mailtje. Dat doe ik trouwens ook steeds vaker als er een uitgebreid log binnenkomt. Vaak krijg je dan nog wat opmerkingen die men niet kwijt kan in log. Dus voor beide partijen leuk.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...