onneb Geplaatst 30 december 2007 Geplaatst 30 december 2007 vraagje over het formulier: moet je de note voor de reviewer in het engels opschrijven, wordt dit aanvraag formulier door een engels talig persoon beoordeeld of door Nederlanders. Note to Reviewer In order to expedite your new cache publishing, please provide any details for the cache listing that would be helpful to the cache reviewer. The reviewer will delete this note before publishing your listing.
smeule Geplaatst 30 december 2007 Geplaatst 30 december 2007 Nee, je mag het gewoon in het Nederlands laten.
onneb Geplaatst 30 december 2007 Auteur Geplaatst 30 december 2007 Nee, je mag het gewoon in het Nederlands laten. dank smeule ;-)
Team jemar Geplaatst 31 december 2007 Geplaatst 31 december 2007 Maar: zowel Hawkeyes als Kruimel zijn beiden de Engelse taal machtig hoor !
Lex Geplaatst 31 december 2007 Geplaatst 31 december 2007 Maar: zowel Hawkeyes als Kruimel zijn beiden de Engelse taal machtig hoor ! Maar wat als je aanvraag nu bij Kralenfee terechtkomt?
Team jemar Geplaatst 31 december 2007 Geplaatst 31 december 2007 Maar wat als je aanvraag nu bij Kralenfee terechtkomt? Ik weet niet helemaal zeker of Kralenfee de Engelse taal beheerst, maar gelukkig delen ze dezelfde woning: dus dat moet wel goed komen !
hesselannema Geplaatst 31 december 2007 Geplaatst 31 december 2007 Maar wat als je aanvraag nu bij Kralenfee terechtkomt? Ik weet niet helemaal zeker of Kralenfee de Engelse taal beheerst, maar gelukkig delen ze dezelfde woning: dus dat moet wel goed komen ! Nooit geweten dat ze met hun drieen de zelfde woning delen
Team jemar Geplaatst 1 januari 2008 Geplaatst 1 januari 2008 Nooit geweten dat ze met hun drieen de zelfde woning delen Ik ook niet ! Zo zie je maar weer: mijn vingers waren sneller, dan mijn grijze massa !
Aanbevolen berichten