Spring naar bijdragen

Findstatgen3


gammo_team

Aanbevolen berichten

Op een of andere manier krijg ik de stats van mijn eigen caches (placed) in findstatgen3 niet echt lekker aan de gang. Hij limiteert blijkbaar het aantal founds tot maximaal 5 per cache.

 

Hoe kan ik alle founds in de placed stats krijgen zodat ook die statistieken correct zijn?

 

Thankx,

 

Gammo_Team

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Op een of andere manier krijg ik de stats van mijn eigen caches (placed) in findstatgen3 niet echt lekker aan de gang. Hij limiteert blijkbaar het aantal founds tot maximaal 5 per cache.

 

Hoe kan ik alle founds in de placed stats krijgen zodat ook die statistieken correct zijn?

 

Thankx,

 

Gammo_Team

 

Ik dacht dat alleen de founds meedoen die ook daadwerkelijk van .com komen (in een PQ bv.) Is het dat misschien? Met andere woorden, heb je ook al je founds als een GPX geladen in GSAK, met weekly stats bv.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een PQ gemaakt van alle caches in een straal van rond 100 km van mijn 'home'. Daar komen keurig mijn eigen caches in tevoorschijn in GPSAK.

 

Vervolgens gebruik ik findstatgen3 en zet ik een 'placed' aan.

 

Ik krijg dan keurige output (html) waarin staat dat de topfinder vier van mijn caches heeft gevonden. Terwijl ik weet dat er mensen zijn die er al 20 van mij hebben gevonden. Nader onderzoek geeft aan dat Findstatgen3 slechts de laatste 4 of 5 founds lijkt mee te nemen.

 

Of er nou ook echt niet meer in de gpx staan of dat er een instelling in GPSAK is is mij nog niet duidelijk.

 

Gammo_Team

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...