Spring naar bijdragen

Zwitserland


andemo

Aanbevolen berichten

Ik wil op vakantie naar Zwitserland en uiteraard proberen mijn hobby ook hier uit te voeren. Nu kom ik wel op een pagina met caches van Zwitserland, maar weet iemand hoe je op een pagina kan komen met een landkaart, waarop de caches zijn aangegeven, net zoals bij ons.

groetjes Andemo ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nu kom ik wel op een pagina met caches van Zwitserland, maar weet iemand hoe je op een pagina kan komen met een landkaart, waarop de caches zijn aangegeven, net zoals bij ons.

Hi Andemo,

 

Een site ken ik niet, behalve: Brillig Zwitserland

 

Heb je geen programma om een kaart op je GPS te prikken?!

 

Als die site nix voor je is... Ik heb ongeveer hetzelfde gehad voor een klein gebied...

 

1) alle relevante caches *naar* je gps sturen (EasyGPS?)...

2) door de geschikte map-software de waypoints *van* je gps laten zuigen

3) je kunt ze dan op je scherm zien op de kaart van Switzerland en een screenshot maken met

de GCxxxx-namen erbij...

 

Meer weet ik niet te verzinnen!!

 

Succes!!

 

Chamsin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Andemo,

op de duitse geocachingsite kun je ook de Zwitserse caches vinden. Ga naar www.geocaching.de, klik interactieve kaart aan, en dan Schweiz. De eerder beschreven kaart (brillig.com) vind ik zelf echter prettiger kijken.

Ik weet niet hoe je naar Wallis gaat, maar als je via de Lotschbergtunnel gaat, dit is de autotrein tunnel vanuit Kandersteg, Berner Oberland, naar Goppenstein, kom je langs diverse caches :D Ook een optie misschien voor een dagje Berner Oberland? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...