hgomsk Geplaatst 5 december 2007 Share Geplaatst 5 december 2007 Frouwke, van mij mag jij alles loggen! Als je samen zoekt kun je toch ook gewoon loggen. Ik zie het probleem niet. Hgomsk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 5 december 2007 Share Geplaatst 5 december 2007 Ik heb een keer een cache niet kunnen vinden. Toen ben ik de week erna met mijn vaste cache maatjes (he Roan2001) op pad gegaan. Ik stond er boven op bleek en team Roan2001 vond hem. Dus ja ik vind ook dat je gewoon mag loggen. Mijn vrouw heeft er een keer op gezeten (in een stuk vangrail in luxemburg, met veel bomen, dus ik was 10 meter verderop aan het zoeken), en ze heeft er een keer samen met 3 vriendinnen een keer of wat overheen gelopen. Toen we de volgende dag mee terug gingen, was ie binnen een paar minuten boven water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leopards Geplaatst 5 december 2007 Share Geplaatst 5 december 2007 De puzzelcaches van Bathman waar de vraag van Kuipjeboter uit volgt, stonden nog geen week on-line. Dan kun je er in die omgeving verzekerd van zijn dat een aantal teams die eerste dagen op pad gaat. En hoewel het hier om een serie van 10 caches gaat, is het aantal fanatieke teams in en rondom Deventer groter en flink aan het uitbreiden! Ook wij hebben door deze serie weer een aantal gezichten bij teamnamen kunnen plaatsen en ja, dat betekent dat we soms niet degenen waren die de cache vonden. Maar een andere keer lift iemand weer op onze found mee, dus wij hebben hier weinig moeite mee. Wij vinden het wel charme hebben om met z'n allen de cache (niet) te (kunnen) vinden of te moeten constateren dat we met meerderen de fout in zijn gepuzzeled. Los van de gezelligheid natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparks Sailor Geplaatst 5 december 2007 Share Geplaatst 5 december 2007 Als ik m niet kan vinden, hetgeen regelmatig gebeurd, ga ik vaak in de bosjes liggen wachten.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden