Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

 

Ik heb 3 weken geleden een Garmin Venture HC gekocht.

Gisteren gingen we voor de 4de keer weg met de Garmin en toen ik hem aanzette kreeg ik een zeer flets beeld. Uitgezet en opnieuw aan en het was weg en hij heeft verder goed gewerkt.

Vandaag opnieuw dit probleempje bij het aanzetten en op dezelfde manier opgelost.

Echter, na een paar kilometer wandelen reageerde het apparaat plotseling niet meer.

Weer uitgezet en opnieuw aan en de Garmin blijft op het beginscherm staan, hij geeft aan dat hij sattelieten aan het zoeken is maar buiten het beeldje waar de sattelieten in zouden moeten staan zie ik verder niets en er gebeurt verder ook niets meer.

Ik heb hier op het forum gezocht en gelezen hoe ik de Garmin kan resetten en dat werkt inderdaad, alleen het euvel blijft, een reset helpt dus niet.

Volgende week gaan we op vakantie en daar hadden we hem eigenlijk voor gekocht maar hij is dus al na 3 weken kapot.

Het punt is dat als ik hem op moet sturen naar de winkel dan heb ik hem in ieder geval al niet meer voor het weekend terug. Zou het zin hebben om langs Sailtron in Houten te rijden ?

Of heeft iemand hier ook eens mee te maken gehad en weet die misschien hoe het op te lossen is ?

 

Bij voorbaat bedankt.

Geplaatst

Vervelend probleem ;) ; zeker nu voor de vakantie...En als je nu de leverancier belt en hem/haar het probleem voorlegt: misschien kan er tot een oplossing gekomen worden bijv. een leentoestel o.i.d. of misschien is het zinvol dat zij contact met de importeur opnemen...In ieder geval zou ik je niet te snel laten afschepen!

 

Succes in ieder geval!

Geplaatst
Hallo,

 

Ik heb 3 weken geleden een Garmin Venture HC gekocht.

Gisteren gingen we voor de 4de keer weg met de Garmin en toen ik hem aanzette kreeg ik een zeer flets beeld. Uitgezet en opnieuw aan en het was weg en hij heeft verder goed gewerkt.

Vandaag opnieuw dit probleempje bij het aanzetten en op dezelfde manier opgelost.

Echter, na een paar kilometer wandelen reageerde het apparaat plotseling niet meer.

Weer uitgezet en opnieuw aan en de Garmin blijft op het beginscherm staan, hij geeft aan dat hij sattelieten aan het zoeken is maar buiten het beeldje waar de sattelieten in zouden moeten staan zie ik verder niets en er gebeurt verder ook niets meer.

Ik heb hier op het forum gezocht en gelezen hoe ik de Garmin kan resetten en dat werkt inderdaad, alleen het euvel blijft, een reset helpt dus niet.

Volgende week gaan we op vakantie en daar hadden we hem eigenlijk voor gekocht maar hij is dus al na 3 weken kapot.

Het punt is dat als ik hem op moet sturen naar de winkel dan heb ik hem in ieder geval al niet meer voor het weekend terug. Zou het zin hebben om langs Sailtron in Houten te rijden ?

Of heeft iemand hier ook eens mee te maken gehad en weet die misschien hoe het op te lossen is ?

 

Bij voorbaat bedankt.

 

Inderdaad heel vervelend. Heb je al de nieuwste firmware geinstalleerd?

 

 

 

Over Sailtron: ik ben daar ooit geweest en daar toen prima geholpen. ;)

Geplaatst (bewerkt)

Hallo,

 

Bedankt voor de reakties, heb gisterenavond nog een nieuwe firmware opgehaald maar ook dat hielp niet.

Mijn vrouw is vandaag naar Sailtronic geweest omdat ik heel de week nogal laat moet werken.

Ze werd daar in eerste instantie met een kluitje in het riet gestuurd met de mededeling dat de garmin daar gelaten moest worden en op een wachtlijst zou komen, 3 weken wachttijd...

Ze was alweer buiten maar is weer terug gegaan, eigenlijk uit frustratie en het feit dat ze zich niet goed behandelt voelde. Vervolgens heeft ze gevraagd naar iemand die wat meer bevoegdheid had om iets te kunnen regelen en om het verhaal aan hem te doen. Deze heeft nu toegezegd dat de Garmin tussendoor bekeken zal worden en dat hij deze week, voor de vakantie klaar zou zijn. Afwachten dus.

Ik blijf me toch een beetje genept voelen als ik hier bijv. ook lees dat mensen die na een jaar met het apparaat terug komen voor de rubber, zonder problemen een nieuwe krijgen.

De Garmin is 3 weken oud en heeft duidelijk een serieus probleem met het fletse scherm en de antenne.

Ik vraag me ook af wat een monteur aan zo'n toestel kan maken ? Het is toch ook niet meer waterdicht te krijgen als het open is geweest ?

Beetje frustrerend en de service van Sailtronic is tot nu toe voor mij vrij zwak.

 

Bedankt voor de reakties.

bewerkt door santo999
Geplaatst (bewerkt)
Beetje frustrerend en de service van Sailtronic is tot nu toe voor mij vrij zwak.

Kan ik me wel een beetje voorstellen. Ik had inderdaad wat positiever ervaringen. Maar hopelijk komt het een dezer dagen allemaal goed.

bewerkt door Peetee
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...