Spring naar bijdragen

Geocaching met i mode


team wolfje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik had daar ook wel belangstelling voor.

Er is ooit een poging gewaagd om voor de cache-info i-mode pagina's te maken, maar het gebruik daarvan is niet of nauwelijks van de grond gekomen. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, gebrek aan belangstelling was de oorzaak.

 

Het scriptje staat hier echter klaar voor gebruik. Mocht er weer/meer belangstelling zijn dan blaas ik dit weer nieuw leven in. Bij de overgang naar de nieuwe site in December jl was e.e.a. in de mottenballen gegaan.

 

http://www.geocaching.nl/imode even in de gaten houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast Koning Nobel

Ik krijg: You don't have permission to access /imode/imode.cgi on this server bij het aanklikken van de link naar de caches.

 

Ik heb eerder via mijn iMode toestel cache informatie opgehaald. Dat was een lijst en dat lijkt me niet zo handig. Wel zijn er natuurlijk mogelijkheden om met je iMode een cache uit te zoeken op basis van je huidige locatie of naam en vervolgens de info op je toestel weer de geven.

Zodra ik als Reintje de Vos kan inloggen, wil ik daar wel tijd in steken. Ik heb namelijk wat ervaring met het maken van interactieve websites op iMode toestellen.

 

Reintje de Vos (Vermomt als Bruunhilde, van die Fabel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste contacten met Reintje de Vos zijn gelegd. E.e.a heeft al geresulteerd is een 'switch' op de hoofdpagina van de .nl site.

Mensen die met imode inloggen op www.geocaching.nl komen op een speciale i-mode pagina uit, zien dus niets van de normale hoofdpagina.

 

Geen imode toestel en je wilt dit ook eens bekijken? Gebruik dan de I-mode emulator en zie wat i-mode gebruikers op het schermpje krijgen. - De toetsen op het virtuele toestel zijn actief. Het is dus mogelijk ook naar andere densten en sites te navigeren -

 

Nu is er nog bijna niets te zien, maar de komende maanden gaan we de content op deze pagina's flink uitbreiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...