De Armadillo's Geplaatst 8 november 2007 Geplaatst 8 november 2007 Wat ik graag op mijn GPSmap 60CSx zou willen is het volgende: 1) Een proximity alert op alle geocache waypoints; 2) Het blijven gebruiken van de geocaching tool in de 60csx (found/not found/agenda). Op de 60csx is het mogelijk om op een waypoint een proximity alert te plaatsen. Dat moet je echter per waypoint doen. Bovendien kun je slechts een beperkt aantal proximity alerts plaatsen. Een voor de hand liggende manier lijkt om een set waypoints in loc/gpx formaat om te zetten naar een formaat geschikt voor de PoiLoader, maar het lijkt erop dat je dan niet meer gebruik kunt maken van de geocache tool in de 60csx. Bestaat er hier een handige oplossing voor of moet ik dit handmatig per cache blijven doen?
LTeunis Geplaatst 8 november 2007 Geplaatst 8 november 2007 Wat ik graag op mijn GPSmap 60CSx zou willen is het volgende:1) Een proximity alert op alle geocache waypoints; 2) Het blijven gebruiken van de geocaching tool in de 60csx (found/not found/agenda). Op de 60csx is het mogelijk om op een waypoint een proximity alert te plaatsen. Dat moet je echter per waypoint doen. Bovendien kun je slechts een beperkt aantal proximity alerts plaatsen. Een voor de hand liggende manier lijkt om een set waypoints in loc/gpx formaat om te zetten naar een formaat geschikt voor de PoiLoader, maar het lijkt erop dat je dan niet meer gebruik kunt maken van de geocache tool in de 60csx. Bestaat er hier een handige oplossing voor of moet ik dit handmatig per cache blijven doen? Ja,gewoon alle waypoints met Poiloider naar je GPS sturen en daarmee gelijktijdig de afstand instellen. Dit kan door bijvoorbeeld met GSAK eventueel gefilterd per soort cache een export te maken naar GPX. En deze dan laden. Ben je gelijk van de beperking van 10000 waypoints af.
Lex Geplaatst 8 november 2007 Geplaatst 8 november 2007 Correctie: er gaan maar 1.000 waypoints in een 60CSx. Via POIs kun je er inderdaad veel meer laden, ook met nabijheidswaarschuwing, maar dit zijn voor het toestel dan vaste gegevens. De omzetting van not found in found zal dus niet werken. Bovendien vrees ik dat de speciale zoekfunctie ook al niet werkt. Ik heb zelf nooit met POIs gewerkt, maar het lijkt me dat het best te doen is. Alleen denk ik dat je eis 2 moet laten vallen.
LTeunis Geplaatst 8 november 2007 Geplaatst 8 november 2007 Correctie: er gaan maar 1.000 waypoints in een 60CSx.Via POIs kun je er inderdaad veel meer laden, ook met nabijheidswaarschuwing, maar dit zijn voor het toestel dan vaste gegevens. De omzetting van not found in found zal dus niet werken. Bovendien vrees ik dat de speciale zoekfunctie ook al niet werkt. Ik heb zelf nooit met POIs gewerkt, maar het lijkt me dat het best te doen is. Alleen denk ik dat je eis 2 moet laten vallen. Helemaal gelijk, de 10000000 was een slip of the keyboard en punt 2 had ik eigenlijk niet zo opgemerkt, die moet je inderdaad laten vallen. De gekozen WP komt wel in de agenda te staan maar dan niet als gevonden maar als geselecteerd op datum/tijd.
Aanbevolen berichten