Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik werk met GSAK (laatste versie) en maak een HTML export, om die later met Plucker in mijn Palm Tungsten T3 te laden. De export uit GSAK gaat goed; is prima leesbaar met een browser. Nu ga ik de INDEX.HTM in de directory van de export (\chache) met het desktop deel van PLucker 'parsen', updaten. Maar dan laat hij met name de HTM files met de cachenaam staan en registreert dat als een error. Volgens Plucker vanwege een 'unexpected character', een '<'. Na het synchroniseren van de T3 staat de file in Plucker. Ik krijg de index en kan een keuze maken, maar ik krijg ipv de cachepagina een foutmelding. De link was niet gedownload door Plucker; it was probably an external site or exceeded the maximum depth that the referring page was asked to retrieve. Uiteraard heb ik het forum er op nagezocht.

De depth heb ik als instelling gevonden en hoog gezet, maar dat helpt niet. In middels heb ik alle parameters wel gehad... Er verandert niets: de index gaat goed, maar zodar ik een keuze maak houdt het op. Waarom zijn de caches op de pc (vanuit de export) wel benaderbaar (terwijl dat ook een offline gebeuren is) en waarom gaat dat op de T3 niet? Kortom: wat doe ik nog fout?

BVD!

T-Bones

ReizenReizen

Geplaatst

Ik weet niet zoveel van Palm, maar wel dat GSAK kan exporteren in PDB, het filetype voor de Palm.

Ik neem aan dat dit niet genoeg informatie bevat om paperless te kunnen cachen?

Geplaatst (bewerkt)

Dat werkt wel, dank voor de tip! In combinatie met Cachemate. Je kunt daar compleet mee cache en de installatie stelde niet veel voor. Maar het is minder fraai. Je krijgt een andere layout, terwijl de oplossing met Plucker de iconen en dergelijke van de standaard cache pagina geeft. Maar je kunt met cachemate wel weer loggen en dat kan met Plucker weer niet. Ik wacht nog even wat reacties af.

bewerkt door t-bones
Geplaatst

Je zou ook nog eens naar Sunrise Xp kunnen kijken voor op de Desktop en Plucker op de T3. Wil morgen nog wel even kijken welke instelligen ik heb voor Plucker en Sunrise maar moet eerst op vergadering.

Geplaatst
Je zou ook nog eens naar Sunrise Xp kunnen kijken voor op de Desktop en Plucker op de T3. Wil morgen nog wel even kijken welke instelligen ik heb voor Plucker en Sunrise maar moet eerst op vergadering.

Doe ik; ben nieuwschierig.

T-bones (Erik)

Geplaatst (bewerkt)

Aan de instellingen van Plucker Desktop kan ik je niet helpen omdat ik deze gedeinstalleerd heb. ( wist ik a niet meer) Maar zoek eens met google op Paperless Cachen en Plucker.

Eerst recht klikken in scherm en dan New naam Spoilers.

Dan rechts klikken op spoilers en Properties.

Sunrise Xp

Document Properties

Main

- Name: Spoilers

- Category: Unfiled

- Language: Unspecified

- Source: C:\Program Files\GSAK\Cache\index.htm

- Link Depth: 5 Restrict to domain ( Alles komt van GSAK, ook de foto's die ik met spoilersync gehaald heb.)

- Colors: 16bpp

- Size 320*480

Output

- Destination L:\palm\Plucker ( is op mijn palm T5)

Feed

Heb ik niets aan veranderd.

Advanced

- Cache: v

- Info: v

- Link Filters: file:///c:/* Wildcard Include

Bevestigen met <OK>.

Daarna op Spoilers rechts klikken en Update. Dan word htm genomen zoals opgegeven.

Bij mij is dat: C:\Program Files\GSAK\Cache\index.htm

Succes

Zoiets als dit kan ook wel eens handig zijn: http://www.geocacher-u.com/resources/paperless.html

bewerkt door Jurgen & Co
Geplaatst

Nu heb ik Cachemate (met nog wat beperkingen in lengte vanwege het ontbreken van een licentie...) en Plucker (met op de desktop Sunrise XP) aan de gang en dat lijkt goed. Zaterdag cachen we op Schiermonnikoog en dan proberen we het. Weten we ook of het tegen regen kan (zie de weersverwachting...)Op het eerste gezicht lijkt Cachemate mij wat vriendelijker qua opmaak. bovendien gebruikt hij het hele scherm en kun je er in loggen. Plucker laat het toetsenbord staan (kan ik niet 'uitzetten') en dat is jammer van de ruimte.

Dank voor alle info (zeker Jurgen & CO) ! Zo maak ik meters (en blijft er meer tijd over om te cachen :thumbup: ).

T-Bones

Geplaatst

Kijk eens in de taskbar boven onder <Icoontje met een pijl naar beneden de linkse>,<Options>,<Set Keyboard>. Heb je geen taskbar dan moet je op het icoontje in het scherm klikken wat op papier uit de printer lijkt. Voor mij de derde Huis, Loep en dan papier.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...