williex Geplaatst 3 november 2007 Geplaatst 3 november 2007 wij zijn nog maar kort met deze hobby bezig. en heb vandaag een coin gevonden hoe meld ik deze en waar williex
Merlijn-NL Geplaatst 3 november 2007 Geplaatst 3 november 2007 wij zijn nog maar kort met deze hobby bezig.en heb vandaag een coin gevonden hoe meld ik deze en waar williex Gefeliciteerd met je eerste munt. Ga naar geocaching.com en klik op Trackable item. Daar kun je het nummer van de coin invoeren en je verhaaltje kwijt. Groet
Team jemar Geplaatst 4 november 2007 Geplaatst 4 november 2007 Typisch een vraag voor een 'FAQ'-link... Maar die is er toch al? oké: er wordt over een tb gesproken, maar het principe is hetzelfde..
Lepman Geplaatst 4 november 2007 Geplaatst 4 november 2007 Was ook cynisch/sarcastisch/ironisch* bedoeld * doorstrepen wat niet van toepassing is...
Team jemar Geplaatst 4 november 2007 Geplaatst 4 november 2007 Was ook cynisch/sarcastisch/ironisch* bedoeld * doorstrepen wat niet van toepassing is... Zeg dat dan ook ! Zit ik nu met twee blauwe strepen over mijn beeldscherm, omdat ik cynisch en sarcastisch heb doorgestreept . Ontopic: ik hoop dat de vraag van de topicstarter nu beantwoord is!
Aanbevolen berichten