Spring naar bijdragen

Maglite rubberdop vervangen


fra-ha

Aanbevolen berichten

Beste Cachers,

 

Bij mijn maglite (6D) is het rubberendopje van de schakelaar kwijt. (dit komt doordat ik de maglite eens heb gebruikt waar hij eigenlijk niet voor is B) ) Nu heb ik een nieuw rubberendopje gekocht en geprobeerd de maglite uitelkaar te halen om het dopje erop te krijgen, echter zonder resultaat. Ik krijg het middelste deel van de lamp niet uitelkaar en dus ook het dopje er niet meer op.

 

Heeft iemand hier misschien ervaring mee en/of heeft een handleiding op internet ervan. Ik heb al gezocht maar kan dus wel de onderdelen vinden, hoe het in elkaar zit, maar niet hoe het uitelkaar gehaald moet worden.

 

Alvast bedankt!

 

Francis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Naar mijn mening moet je het rubber dopje er gewoon van buiten in proppen. Het midden gedeelte kun je losmaken met een imbus sleutel die je via de opening waar normaal het rubber dopje opzit invoert.

 

Reparatie Handleiding.

 

Juist, die handleiding zocht ik dus! Super bedankt!

 

Hm, dus toch langs de buitenkant erin proppen... Nou kon het niet laten om gelijk maar even te kijken. Nu met een truckje uit de handeleiding is het gelukt!

 

Super bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Wat ik altijd met mijn maglites doe, is een stuk binnenband van een fietsband eromheen, ter hoogte van het knopje. Dit voorkomt het losraken van het knopje wat vaker voorkomt.

 

Opzich wel een goed idee, maar heb hem nu al een hele tijd en dit was pas de eerste keer dat het gebeurde, en eigenlijk was dat nog mijn eigen schuld ook. :o Verder kost dat dopje incl. verzendkosten € 2,- dus echt arm word je daar ook niet van.

 

Aan de buitenkant erin proppen. het is me nooit gelukt een maglite uit elkaar te halen. Overigens hebben ze levenslange garantie, en kun je hem zo insturen. krijg je per ommegaande gerepareerd terug.

 

Toch moet het echt zo! Verder waarom zou ik hem terug sturen voor alleen dat dopje wat je makkelijk zelf kan vervangen. Wel super die service van maglite! Mocht hij een keer echt goed stuk zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...