Spring naar bijdragen

Ik kan niet loggen


GeoVlinder

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag 1 tb gelogd als discovered en toen ik de tweede wilde doen kreeg ik deze melding:

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Server Error in '/' Application.--------------------------------------------------------------------------------

 

Runtime Error

Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

 

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het meerdere malen opnieuw geprobeerd, zelfs zo vaak dat ik intussen de log in Word heb gezet en heb opgeslagen op mijn harde schijf.

 

Ik kan wel op alle andere pagina's van .com, maar loggen lukt me niet.

 

Iemand een idee???

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb vandaag 1 tb gelogd als discovered en toen ik de tweede wilde doen kreeg ik deze melding:

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Server Error in '/' Application.--------------------------------------------------------------------------------

 

Runtime Error

Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

 

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het meerdere malen opnieuw geprobeerd, zelfs zo vaak dat ik intussen de log in Word heb gezet en heb opgeslagen op mijn harde schijf.

 

Ik kan wel op alle andere pagina's van .com, maar loggen lukt me niet.

 

Iemand een idee???

 

groetjes GeoVlinder

 

 

Zie het vorige draadje Error

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom er net achter dat dit alleen bij die ene tb zo is, de rest kan ik wel loggen.

 

Ik kan de tb pagina wel openen en mijn log schrijven, maar als ik de log submit doet ie het niet.

 

Dat draadje dat je geeft gaat toch over dat de cachekaarten niet willen doorlinken naar een cache-pagina? Of veranderd dat draadje nog van onderwerp.

 

Of valt het in beide gevallen onder error, dus is dat altijd hetzelfde?

 

Eerste klas digibeet, GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom er net achter dat dit alleen bij die ene tb zo is, de rest kan ik wel loggen.

 

Ik kan de tb pagina wel openen en mijn log schrijven, maar als ik de log submit doet ie het niet.

 

Dat draadje dat je geeft gaat toch over dat de cachekaarten niet willen doorlinken naar een cache-pagina? Of veranderd dat draadje nog van onderwerp.

 

Of valt het in beide gevallen onder error, dus is dat altijd hetzelfde?

 

Eerste klas digibeet, GeoVlinder

 

Het kan zijn dat er geen rekening gehouden word met bepaalde tekens in de tekst, alleen is de foutmelding wat aan de vage kant. Gebruik je soms " of ' ergens in de tekst? Al geloof ik dat ik die tekens wel eens gebruikt heb in een logje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk daar heb ik wat aan!

 

Ik heb in de tekst van mijn log deze tekentjes:<> gebruikt, zal dat het dan zijn?

 

groetjes GeoVlinder

Dat zou best goed kunnen, < en > gebruik je ook voor bijna alle HTML codes, en elke webpagina is opgebouwd uit HTML.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar is het toch toegestaan om HTML te gebruiken in je log?

 

Hoe krijg ik anders woorden vetgedrukt in mijn tekst?

 

groetjes GeoVlinder

 

Ik heb iig wel vaker HTML gebruikt in een log. Bijv. <br> om een nieuwe regel te beginnen en <b></b> mag volgens mij ook om vet te drukken. Ik dacht ook dat het wel ergens beschreven stond, maar ik kan het zogauw niet terugvinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de [ b ] .... [ / b ] eruit gehaald en vervangen door '....' en nu doet ie het wel!

 

Maar ik weet zeker dat ik vaker HTML heb gebruikt en ik heb er nooit eerder last van gehad.

 

Kan het zijn dat deze tb-pagina-eigenaar ervoor heeft gekozen, dat er geen HTML gebruikt kan worden op zijn pagina, of is dat een instelling van .com?

 

groetjes Hilde

 

ps Ik heb nu spaties extra in de html code gezet, anders werden alleen maar mijn puntjes mooi bold en zag je je code zelf natuurlijk niet meer.

bewerkt door GeoVlinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...