flupke_chello Geplaatst 13 juni 2003 Geplaatst 13 juni 2003 Hoi, half juli ga ik met een groep van 15 volwassenen van mij scoutinggroep een weekend naar de ardennen. Weet er iemand daar nog mooie caches te liggen? Eventueel bereikbaar na een goede klim (we hebben eigen klimuitrusting). En weet iemand nog een leuke activiteit (behalve geocachen ) die redelijk betaalbaar is aldaar? Groetjes Flupke
ronnie Geplaatst 13 juni 2003 Geplaatst 13 juni 2003 Ga eens mountainbiken in de ardennen, Er zijn diverse routes uitgezet. kijk maar eens op de volgende pagina, daar staan diverse routes op. Belgische MTB routes
team wolfje Geplaatst 15 juni 2003 Geplaatst 15 juni 2003 Hallo wij gingen altijd met de ouder scoutingleden een weekend acbseilen en speleologie doen scouting nederland heeft adressen hiervan in de ardennen en anders kijken bij outdoor bedrijven groetjes TEAM BROTHERS IN ARMS
Eagles Geplaatst 15 juni 2003 Geplaatst 15 juni 2003 Eerst een cache waar je dus niet in moet stinken als je wilt gaan klimmen: Climbing in the Ardennes. Dit is echt een (te) simpele cache. Alleen een stukje over asfalt tegen een heuvelhelling, in de kale vlakte. Het is dat er een paaltje in de weg stond, anders had ik hem van achter het stuur zittend in de auto kunnen pakken en loggen. Zelf vond ik FDC een mooie. Redelijk kort, maar de wandeling er naartoe heeft een mooi stukje uitzicht. GEEN gebruik maken van de klimfaciliteiten daar. Dat is NIET nodig. Een paar waar je ondanks dat het een 'normal' is toch redelijk wat loopt (vanwege het karakter van de bossen in de Ardennen, i.t.t. het vlakke Nederland waar overal wel een paadje is te vinden): * Geocache (degene van Mr. Baggins), vanaf de lokatie waar wij startten redelijk lastig tochtje. * Snoopy, kun je op 2 manieren doen: the normal way of... the hard way. Wij namen achteraf gezien de hard way. Een beetje link misschien, zonder juiste zekeringsgear. * als me nog meer te binnen schiet dan edit ik dit berichtje nog wel.
wulfke Geplaatst 15 juni 2003 Geplaatst 15 juni 2003 We hebben vrijdag een cache in de Ardennen geplaatst, al zeg ik het zelf, zeker de moeite om te doen Op onze website http://kstdewoudlopers.tripod.com en dan LAATSTE NIEUWS en vervolgens Ardennenoffensief staat een avontuurlijke tocht en wat betreft prijs best haalbaar ... Groetjes, De Woudlopers
flupke_chello Geplaatst 16 juni 2003 Auteur Geplaatst 16 juni 2003 Wat zijn dan de onderdelen en kosten van dat 'ardennenoffensief ? Ik kan er op de website zo niets over vinden. Verder iedereen alvast bedankt voor de ideeën. Ik denk dat ik hiervan al wat ga navragen. Maar als iemand nog meer dingen weet... graag natuurlijk Groetjes Flupke
xela Geplaatst 16 juni 2003 Geplaatst 16 juni 2003 Is kano-varen op een van de vele riviertjes in de Ardennen misschien een idee? Kijk maar eens op de web-site van Dinant: Dinant
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden