Spring naar bijdragen

Smileys Verdwenen


hankthea

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Twee tips:

1. Lees de tekst onder de kaart op .com

2. Lees andere berichten op dit forum

Dan had je namelijk allang gelezen dat personalization tijdelijk uitgezet is ivm capaciteitsproblemen van de server en dat meer mensen het opgevallen is. Over een paar weken is het probleem hopelijk opgelost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee tips:

1. Lees de tekst onder de kaart op .com

2. Lees andere berichten op dit forum

Dan had je namelijk allang gelezen dat personalization tijdelijk uitgezet is ivm capaciteitsproblemen van de server en dat meer mensen het opgevallen is. Over een paar weken is het probleem hopelijk opgelost

 

 

Tip 1: ik zie nergens tekst onder de kaart staan, uiteraard heb ik daar eerst gekeken.

Tip 2: de zoekoptie op dit forum werkte niet correct, ik heb wel een ander topic kunnen vinden maar de locatie ervan werd niet weergegeven. Een nieuw topic starten op een plek waar je zou moeten zoeken: storingsmeldingen geocaching.com leek me daarom handiger, ook voor andere mensen!

 

als ik het allang gelezen had, had ik hier de vraag niet gesteld.

 

Heracross bedankt voor je hulp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onder de verschillende soort icoontjes rechtsboven staat: "Personalization of the map is currently unavailable. Please try the Geocaching Beta Maps in the meanwhile!"

Het kan inderdaad via de Beta-maps, maar die vind ik persoonlijk minder fijn werken. Ik hoop dat het binnen een paar weken is opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...