Spring naar bijdragen

Ardennen


flupke_chello

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

half juli ga ik met een groep van 15 volwassenen van mij scoutinggroep een weekend naar de ardennen. Weet er iemand daar nog mooie caches te liggen? Eventueel bereikbaar na een goede klim (we hebben eigen klimuitrusting).

 

En weet iemand nog een leuke activiteit (behalve geocachen :blush:) die redelijk betaalbaar is aldaar?

 

Groetjes

Flupke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo

 

wij gingen altijd met de ouder scoutingleden een weekend acbseilen en speleologie doen

scouting nederland heeft adressen hiervan in de ardennen

en anders kijken bij outdoor bedrijven

 

groetjes

TEAM BROTHERS IN ARMS :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst een cache waar je dus niet in moet stinken als je wilt gaan klimmen: Climbing in the Ardennes. Dit is echt een (te) simpele cache. Alleen een stukje over asfalt tegen een heuvelhelling, in de kale vlakte. Het is dat er een paaltje in de weg stond, anders had ik hem van achter het stuur zittend in de auto kunnen pakken en loggen.

 

Zelf vond ik FDC een mooie. Redelijk kort, maar de wandeling er naartoe heeft een mooi stukje uitzicht. GEEN gebruik maken van de klimfaciliteiten daar. Dat is NIET nodig.

Een paar waar je ondanks dat het een 'normal' is toch redelijk wat loopt (vanwege het karakter van de bossen in de Ardennen, i.t.t. het vlakke Nederland waar overal wel een paadje is te vinden):

* Geocache (degene van Mr. Baggins), vanaf de lokatie waar wij startten redelijk lastig tochtje.

* Snoopy, kun je op 2 manieren doen: the normal way of... the hard way. Wij namen achteraf gezien de hard way. Een beetje link misschien, zonder juiste zekeringsgear.

* als me nog meer te binnen schiet dan edit ik dit berichtje nog wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben vrijdag een cache in de Ardennen geplaatst, al zeg ik het zelf, zeker de moeite om te doen :D

Op onze website http://kstdewoudlopers.tripod.com en dan LAATSTE NIEUWS en vervolgens Ardennenoffensief staat een avontuurlijke tocht en wat betreft prijs best haalbaar ... :blush:

 

Groetjes,

De Woudlopers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zijn dan de onderdelen en kosten van dat 'ardennenoffensief ? Ik kan er op de website zo niets over vinden.

 

Verder iedereen alvast bedankt voor de ideeën. Ik denk dat ik hiervan al wat ga navragen. Maar als iemand nog meer dingen weet... graag natuurlijk :blush:

 

Groetjes

Flupke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...