Spring naar bijdragen

Screenprotector/screenshield; is dat handig?


cirkel

Aanbevolen berichten

Vraag als newbie

 

Is het verstandig om een sreenprotector over je garmin aan te brengen tegen beschadigingen, net zoals bij een PDA

Zijn hier ook nadelen aan verbonden.

Ik ben nogal zuinig op mijn splinternieuwe garmin 60 csx

 

Groetjes Cirkel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je alle draadjes hierover eens doorleest, dan zou dit de beste oplossing moeten zijn:

 

http://www.gpsshop.nl/product/18963/22435/...0-draagtas.html

 

Ik heb deze zelf nog niet geprobeerd, maar heb wel de screenprotectors en het neopreen tasje geprobeerd. De eerste beginnen vrij snel op de hoeken om te krullen en het tasje vind ik persoonlijk erg onhandig en lomp. Het zicht op het display is slecht en de bediening wordt een gokspelletje ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Ook ik ben er zuinig op en daarom heb ik onderstaande beschermfolie besteld )zie link'. Op het moment dat hij dan even niet in een hoesje zit is het scherm in ieder geval toch beschermd.

 

http://www.shieldzone.com/item_description/GARGPS60CSX.html

 

Hij is eenvoudig, en zonder luchtbellen, te plaatsen. Ik ben er in ieder geval zeer tevreden over. :thumbup:

 

Grt Papyrus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een beschermfolie lijkt mij wel een goed idee, het vangt de eerste scherpe voorwerpen op en beschermt zo heel goed tegen krassen en kleine butsen. Een folietje kan je zo vervangen, een display niet. Ik heb zelf het Ultraclear-folie van Smartfolie, een Nederlandse internetleverancier. Ik weet niets over prijs/kwaliteitsverhouding, behalve dan dat 3 velletjes op maat voor je gps-scherm minder kosten dan een 2 GB micro-sd. En dat ze niet hinderen in de weergave, da's ook wel belangrijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het nadeel van deze hoes is dat je hem er keer op keer van af moet halen als je de gps op de fiets of in de auto wil gebruiken met de standaart of de externe stroom kabel,usb kabel.

 

Inderdaad... Ik heb er een en die ligt ergens in een kast waar tie waarschijnlijk niet meer uit komt. Ook qua bediening werd ik er niet vrolijk van, het gebeurde me te vaak dat ik het verkeerde knopje indrukte.

 

Nu heb ik zo'n folie op het glaasje geplakt en zien de knopjes en de kast er al flink gehavend uit.. Tja,so be it, had het maar geen GPS moeten worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...