Buzzardseye Geplaatst 25 oktober 2007 Geplaatst 25 oktober 2007 Hallo, Ik wil me eens wagen aan meetbouten jacht. krijg i Maar nu krijg ik de gpx files niet open in GSAK of easygps. Schijnen een of meerdere errors in te zitten. Of doe ik weer eens wat verkeerd.
roewin Geplaatst 25 oktober 2007 Geplaatst 25 oktober 2007 Hallo, Ik wil me eens wagen aan meetbouten jacht. krijg i Maar nu krijg ik de gpx files niet open in GSAK of easygps. Schijnen een of meerdere errors in te zitten. Of doe ik weer eens wat verkeerd. Als opnieuw downloaden geen verbetering brengt, kun je een gpx file altijd nog openen in een programma als Kladblok. Zo kun je in ieder geval kijken of er wat vreemds in staan en de informatie lezen. Als je opgeeft welke cache het precies is, kan ik het ook eens proberen. Succes!
Buzzardseye Geplaatst 25 oktober 2007 Auteur Geplaatst 25 oktober 2007 Bedankt voor meedenken. Zal eens in kladblok proberen wat ik daar kan vinden. Het gaat niet om een enkele cache. Maar om het GPX bestand van alle RD meetpunten van Nederland. Krijg het niet geopend in GSAK en ook niet in Easygps. ivm errors.
roewin Geplaatst 26 oktober 2007 Geplaatst 26 oktober 2007 Bedankt voor meedenken.Zal eens in kladblok proberen wat ik daar kan vinden. Het gaat niet om een enkele cache. Maar om het GPX bestand van alle RD meetpunten van Nederland. Krijg het niet geopend in GSAK en ook niet in Easygps. ivm errors. Wanneer ik het bestand wil downloaden via IE7 krijg ik een foutboodschap dat de betreffende site niet kan worden gevonden. Download ik het bestand via FireFox dan krijg ik een gpx bestand van 2,8 kb met daarin de html code van een "niet gevonden pagina". Er zitten dus helemaal geen RD meetpunten gegevens in het bestand. Dit geldt ook voor de LOC files. Vreemde zaak
Buzzardseye Geplaatst 26 oktober 2007 Auteur Geplaatst 26 oktober 2007 Heb even een ticket aangemaakt op de support desk. Even afwachten
Zandhaas en Bugs Bunny Geplaatst 16 juli 2008 Geplaatst 16 juli 2008 ...Het gaat niet om een enkele cache. Maar om het GPX bestand van alle RD meetpunten van Nederland. Krijg het niet geopend in GSAK en ook niet in Easygps. ivm errors. Ik heb hetzelfde: GSAK en GPSsonar krijgen het niet aan de praat. Is hier nog iemand mee bezig?
Aanbevolen berichten