team-omega-25 Geplaatst 22 oktober 2007 Geplaatst 22 oktober 2007 Ik wil een niet gebruikte bookmarklist verwijderen. De caches kon ik wel verwijderen maar de lijst zelf niet. Iemand een idee of kijk ik weer eens niet verder dan mijn neus lang is?
The Scorpios Geplaatst 22 oktober 2007 Geplaatst 22 oktober 2007 Ik wil een niet gebruikte bookmarklist verwijderen. De caches kon ik wel verwijderen maar de lijst zelf niet. Iemand een idee of kijk ik weer eens niet verder dan mijn neus lang is? Heb je de lijst echt helemaal leeg? Staat er echt een 0 vooraan de regel van de bookmarklist? (zo niet klik op de naam van de lijst, check all, bulk delete en confirm zodat alle caches eruit zijn) Zo ja dat kun je met klikken op de naam de keuze Archive aanklikken, dan pas is die echt weg suc6 Nelleke
team-omega-25 Geplaatst 22 oktober 2007 Auteur Geplaatst 22 oktober 2007 Bedankt voor je reactie! Ja, er staat 0 voor het aantal nog aanwezige caches in de bookmarklist. Echter de optie 'Archive' krijg ik niet te zien (ik ben ingelogd dus daar ligt het niet aan).
team-omega-25 Geplaatst 22 oktober 2007 Auteur Geplaatst 22 oktober 2007 Gevonden! Door in de bookmarklist bij de juiste lijst het 'Edit' linkje aan te klikken verschijnt daar het gezochte 'archive listing' knopje. Draadje mag dicht!
Spiderwoman Geplaatst 22 oktober 2007 Geplaatst 22 oktober 2007 He ja, dat probleem heb ik nou ook. Krijg de lege lijstjes ook niet weg.
Aanbevolen berichten