Kevida Geplaatst 4 oktober 2007 Geplaatst 4 oktober 2007 Sinds en week heb ik Etrex Euro H. Ik weet alleen (nog) niet of en zo ja hoe ik er punten kan invoeren. Er is wel een mogelijheid om wp's in te voeren, maar het lijkt of dat alleen maar kan als ik op dat wp ben. Wat ik zou willen is vooraf mijn wp of de cacheplaats invoeren en dan alleen maar op mijn scherm naar het pijltje te hoeven kijken? Ik heb (nog) geen datakabel en/of pc software. Groet
Peetee Geplaatst 4 oktober 2007 Geplaatst 4 oktober 2007 (bewerkt) Er is wel een mogelijheid om wp's in te voeren, maar het lijkt of dat alleen maar kan als ik op dat wp ben. Zo lijkt het inderdaad. Je maakt eerst een willekeurig ander waypoint aan van de plek waar je op dat moment bent. Maar daarna pas je de coördinaten ervan aan. M.a.w. je wijzigt de coordinaten van het aangemaakte waypoint in de coördinaten van de plek waar je naartoe wilt. Je doet dat in het waypoint edit schermpje. In de handleiding staat wel hoe je dat precies doet. 4 oktober 2007 bewerkt door Peetee
Aanbevolen berichten