Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Misschien staat het antwoord op mijn vraag wel in een ander topic, maak ik kan het niet vinden.

Afgelopen zaterdag waren we op het FPE 2007 in Almere. Het was daar nogal regenachtig.

Tijdens het cachen gaf de Etrex Venture (3 jaar oud) er de brui aan. Er verscheen midden ip het scherm een dunne verticale lijn. Alleen de uitknop reageerde. Opnieuw starten leverde niets op. Na wat geprobeer van masterchef deed hij het weer. Later thuis kwamen de problemen af en toe terug.

Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is.

Alvast bedankt

Geplaatst (bewerkt)

De Etrex zit verassend gammel in elkaar, en wordt letterlijk bijeengehouden door het snotterige bandje. In de batterijklep zit een gaatje. Achter dit gaatje zit een plakstikker om de doos van binnen droog te houden. Het schermpje zit ook niet bijster stevig in het grote 'moederbordje' gestoken met een flatkabeltje en wat flinterdunne pinnetjes. Deze zijn ook gevoelig voor torderen van het kastje.

Alle reden dat er inderdaad minimaal vocht in zit.

Je kunt een paar dagen wachten (vochtvreter toepassen), of hem openen (moet je wel het afdichtbandje opnieuw verlijmen, zie eerdere tips op dit forum, of naar de leverancier gaan. Gezien zijn leeftijd zou ik hem eerst een paar dagen droog houden. Eventueel sealen achteraf.

bewerkt door thex
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...