mc gregor Geplaatst 5 juni 2003 Geplaatst 5 juni 2003 kan iemand mij vertellen hoe ik bij com een cache kan aan bieden in html heb ik hier een programma voor nodig zo ja hoe kom ik hier aan en heeft iemand hier dan wat uit leg over
Waterboys Geplaatst 5 juni 2003 Geplaatst 5 juni 2003 Ik weet niet of dit je vraag helemaal beantwoord maar HTML kun je gewoon in een texteditor of WORD intikken en met cut en paste in de beschrijving van .COM plaatsen. WORD kan ook in HTML opslaan. Info over HTML
stefanne_3 Geplaatst 5 juni 2003 Geplaatst 5 juni 2003 WORD kan ook in HTML opslaan. Tja, als je het internet onnodig wil belasten maar normaal gesproken doe je dat niet. Geocaching Forum - HTML in cache reportsl Geocaching Forum - Nieuwe cache maken - Overzichtelijk Geocaching Forum - Cachepage lay-out - Snelcursus html for cachpages en natuurlijk http://html.pagina.nl/ De beste methode voor internet is trouwens nog steeds 'beter goed gejat dan slecht bedacht'. Als je iets ziet wat je wel wat lijkt dan gewoon even opslaan en op je gemak de broncode bestuderen En mocht dit je gebeuren: Schijf gewoon naar de maker van de pagina hoe die dat nou voor elkaar heeft gekregen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden