nl1ede Geplaatst 15 oktober 2007 Geplaatst 15 oktober 2007 Ik zie nu pas dit draadje ( hoop dat er geen draadje los is van de Quilt ). Wat is hij mooi geworden. Heb net ingespannen zitten kijken of ik ons logje herkent. Het is één van die blauwe . Wat een werk. Prachtig gedaan. Corrie
GlennD Geplaatst 15 oktober 2007 Geplaatst 15 oktober 2007 (bewerkt) Gaaf !! Als goed is moet mijn log ergens ook nog tussen staan edit... misschien leuk als er meerde foto's kwamen waar je de logjes kan lezen. 15 oktober 2007 bewerkt door GlennD
go-go Geplaatst 15 oktober 2007 Auteur Geplaatst 15 oktober 2007 misschien leuk als er meerde foto's kwamen waar je de logjes kan lezen. Op de site staan meerdere foto's. Het probleem alleen is dat de foto's, hoe goed ook te lezen met bv. Paint Shop Pro, automatisch verkleind worden als ze op het forum of de site gezet worden. Hierbij nog een foto van de voor en achterkant van de hoes.
GlennD Geplaatst 15 oktober 2007 Geplaatst 15 oktober 2007 Misschien een ideetje. op deze site kan je gratis plaatjes uploaden. http://imageshack.us/ Dan kun je gewoon de link/url van de foto posten.
go-go Geplaatst 15 oktober 2007 Auteur Geplaatst 15 oktober 2007 Dan kun je gewoon de link/url van de foto posten. OK, voor iedereen die z'n logje graag nog eens wil lezen ga naar Cachequilt foto's Klik net zolang tot je kunt lezen
TheFamily Geplaatst 15 oktober 2007 Geplaatst 15 oktober 2007 Het is heel mooi geworden. We zijn blij dat we er ook aan mee hebben gewerkt. Leuk idee. Het is ons nog niet gelukt om ons logje te vinden.
go-go Geplaatst 15 oktober 2007 Auteur Geplaatst 15 oktober 2007 Het is ons nog niet gelukt om ons logje te vinden. 5e foto bovenaan midden: de appeltjes.
pa3fus Geplaatst 15 oktober 2007 Geplaatst 15 oktober 2007 Jaaah, eindelijk na lang turen naar de foto's mijn stukje quilt ook gevonden. 5e foto midden onderin. vertikaal met de mixer erop. Blijkbaar had ik lekkere trek die dag. Groetjes Jan-Willem PA3FUS.
GlennD Geplaatst 16 oktober 2007 Geplaatst 16 oktober 2007 De mijnes ook gevonden ! 6 maanden geleden alweer zeg...
Aanbevolen berichten